پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال استقلال در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه‌ای سنگین مقابل السد قطر شکست خورد.

دیدار تیم‌های استقلال ایران و السد قطر در چارچوب دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی با قضاوت ما نینگ داور چینی آغاز شد و با نتیجه ۳ بر یک به سود السد به پایان رسید.

مدافع السد در دقیقه ۱۲ روی گل به خودی تک گل استقلال و اکرم عفیف در دقیقه ۶۱ و بغداد بونجاح در دقایق ۶۵ و ۷۴ گل‌های السد را در این مسابقه به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، نیومایر (محمد دانشگر- ۵۵)، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، طارق همام(سجاد آقایی -۸۰)، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو.

ترکیب السد: مشعل عیسی، پدرو میگوئل کاروالیو، عبدالکریم حسن، یاسر ابوبکر (حسن الهیدوس – ۵۹)،حمید اسماعیل، ژاوی هرناندس،‌ گابی،‌ اکرم عفیف،‌ ژونگ وو یونگ، بوعلام خوخی و بغداد بونجاح (حمزه السنحاج -۲+۹۰).

با این شکست خانگی که حاصل ترس و دفاع زودهنگام و اشتباه بود کار شاگردان وینفرد شفر برای صعود به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شد و باید در دیدار برگشت در خانه السدی‌ها این تیم را با اختلاف بیش از دو گل و زدن حداقل سه گل شکست دهند. دیدار برگشت ۲۶ شهریورماه برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)