پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به کرواسی را امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
 سرخپوشان آخرین تمرین قبل از سفر به کرواسی و اردوی خارج از کشور را از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهیدکاظمی زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

برانکو ایوانکوویچ پیش از شروع تمرین دقایقی برای قرمزپوشان به صحبت پرداخت و برنامه‌های تیم، سفر و اردو را به آنها اعلام کرد.

تمرین با گرم کردن زیر نظر مارکو آغاز شد و پس از آن بازیکنان به مدت ۱۵ دقیقه به صورت گروهی دور زمین به دویدن پرداختند.

فوتبال در سه، چهارم زمین در قالب دو تیم قرمز و زرد بخش عمده تمرین نوبت دوم امروز چهارشنبه ششم تیر ماه ۱۳۹۷ بود که زیر نظر کادر فنی برگزار شد. کمال کامیابی‌نیا تنها غایب تمرین امروز بود.

* قبل از آغاز تمرین حدود ۷۰ هوادار تیم پرسپولیس از سرمربی تیم خود به خاطر اظهارات کارلوس کی‌روش حمایت کردند. هواداران با در دست داشتن پلاکاردهایی پاسخ اظهارات سرمربی تیم ملی علیه برانکو را دادند.

* تمرین تیم فوتبال پرسپولیس علی‌رغم تمرینات پرفشار در روزهای گذشته بسیار سبک دنبال شد و بازیکنان بیشتر به فوتبال دست‌گرمی پرداختند.

* ایگورپانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس به همراه بازیکنان پا به توپ شد و در فوتبال درون‌ تیمی همپای بازیکنان بازی کرد.

* شجاع خلیل‌زاده به دلیل گرفتگی عضله دور از بازیکنان به تمرین پرداخت.

* کمال کامیابی‌نیا و کریم باقری غایبان تمرین امروز پرسپولیس بودند.

گفتنی است؛ سرخپوشان روزهای پنجشنبه و جمعه را به استراحت خواهند پرداخت و روز شنبه، ایران را به مقصد کرواسی ترک می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)