پرسپولیس نیوز: مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت این باشگاه را در خصوص اخذ مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تشریح کرد.

امیرعلی حسینی در خصوص آخرین وضعیت ارسال مدارک باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اخذ مجوز حرفه ای گفت: باید در پنج بخش مختلف مدارک خود را به طور شفاف ارسال می کردیم. تاکنون چهار بخش را برای آنها فرستادیم که تمام آنها مورد تایید قرار گرفت. بخش پنجم که مربوط به مدارک مالی بود را هم ارسال کردیم اما متوجه شدیم می توانیم یک هفته دیگر به حل و فصل برخی پرونده ها بپردازیم و سپس امور مالی را برای AFC بفرستیم.

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس مجوز لازم را برای شرکت در دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دریافت خواهد کرد، تصریح کرد: AFC نمی گوید حتما باید تمام بدهی های خود را پرداخت کنید، آنها روند رو به رشد را برای مسائل مالی مد نظر قرار می دهند. بازیکنانی داریم که نمی توانیم با آنها تسویه حساب کامل داشته باشیم. بنابراین کافی است در شفاف سازی مدارک مالی و پرداخت بدهی های خود پیشرفت محسوسی داشته باشیم.

نماینده مدیرعامل پرسپولیس در اخذ مجوز حرفه ای در ادامه اظهار داشت: با آنتونی گولچ و فرناندو گابریل به توافقاتی کامل رسیدیم تا با پرداخت نقد و اقساط مطالبات آنها مانع از جریمه و کسر امتیاز شویم. خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. چند پرونده دیگر هم در فیفا داریم که هنوز برای آنها رای صادر نشده است.

وی درباره پرونده های مربوط به شکایت بازیکنان داخلی بابت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس اذعان داشت: در جریان جزییات این پرونده ها نیستم اما می دانم مدیریت با تمام آنها مصالحه داشته است. بخشی را پرداخت کرده ایم و تعدادی هم باقی مانده که در آینده نزدیک بدهی هایشان پرداخت می شود.

وی در پایان تاکید کرد: فکر نمی کنم AFC برای عدم صدور مجوز حرفه ای بهانه ای داشته باشد چرا که اگر پارسال حدود ۱۰۰ پرونده داشتیم حالا تعداد آنها را به طور تقریبی به ۴۰ رساندیم که نشان از پیشرفت ما در حل و فصل مسائل مالی داشته است. همین موضوع نیز برای آنها کافی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)