مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌آهن گفت: پرسپولیس هنوز حق رشد صادقیان و مسلمان را به ما نداده است پس چگونه با آنها معامله کنیم.

سعید آذری در خصوص قرعه کشی رقابت های لیگ برتر گفت: ذوب‌آهن در ۳ سال گذشته خطر سقوط را احساس می‌کرد اما ما رفته رفته سعی کردیم تیم را به یک روند مناسب برسانیم و دیدید در این ۲ سال شرایط خوبی داشتیم. امسال با وجود شرایط بودجه تلاش کردیم روند تیم را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه برخی از رقبا  از همین حالا کری‌خوانی را آغاز کردند، اظهار داشت: اگر توجه کرده باشید ما در نقل و انتقالات هم روند منطقی و آرامی را پیش گرفتیم. هیچ رجزرخوانی از ما ندیدید. این مسائل از شیرینی‌های ورزش است و نمی‌توان خرده گرفت. با احترام به حریفان ما تمام تلاش‌مان را در فصل آینده می‌کنیم.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد اینکه بحث جدایی‌اش از این باشگاه مطرح شده بود، عنوان کرد: همانطور که دیدید ۲ باشگاه ایرانی با من صحبت کردند در نهایت اعضای هیأت مدیره، کارمندان و همکاران ما در ذوب‌آهن حمایت‌شان را نشان دادند و ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم و در این مسیر به مبارزه ادامه می‌دهیم تا ذوب‌آهن به روند روبه‌رشدی برسد.

آذری در مورد اینکه تیمش در نقل و انتقالات عملکرد چندان پر سروصدایی نداشته است، گفت: یکی از شرط‌های موفقیت مخصوصاً در مدیریت بحث ثبات است. ما سعی کردیم تیم خوبی که در یکی ۲ سال اخیر تشکیل دادیم را حفظ کنیم. در این بین چند نفر از جمع ما جدا شدند. کاوه رضایی بازیکن آزاد بود هرچند که در لیست گل‌محمدی قرار نداشت. البته او برای‌مان خیلی زحمت کشید حسن‌زاده هم با نظر گل‌محمدی جدا شد. هادی محمدی هم به خدمت سربازی رفت. امیدوارم با همین جوان‌ها لیگ را به خوبی شروع کنیم.

وی در خصوص اینکه چرا امسال بازیکنی به باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن نرفت، گفت: پرسپولیسی‌ها به تعهدات گذشته خود به خصوص در مورد محسن مسلمان عمل نکردند. آنها حق رشد پیام صادقیان را هنوز ندادند و شما بهتر می‌دانید وقتی می‌خواهید معامله‌ای انجام دهید با یک شخص خوش حساب معامله می‌کنید.

آذری تاکید کرد: ما 150 میلیون تومان بابت مسلمان و پیام صادقیان طلبکار هستیم و 2 روز پیش سازمان لیگ با توجه به بدهی 4 میلیاردی که البته راوی این خبر از سازمان لیگ هستم، نامه‌ای را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد که مطالبات ما را پرداخت کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اینکه ادعا کرده بود یک شرکت اپراتور تلفن همراه که اسپانسر استقلال و پرسپولیس است باید درآمدش را به این دو باشگاه بین همه تیم‌های لیگ تقسیم کند، گفت: امروز با آقای تاج صحبت کردم و متوجه شدم این شرکت تلفن همراه اسپانسر کل لیگ است و قاعدتا ارقام به ما هم تقسیم می‌شود.

آذری در خصوص اینکه چرا کاوه رضایی را به پرسپولیس ندادند، گفت: اولا که رضایی بازیکن آزاد بود و خودش می‌توانست تصمیم بگیرد. دوم اینکه رضایی اصلا در لیست یحیی گل‌محمدی  نبود و هنگامی که سرمربی به ما لیست داد نام رضایی در آن وجود نداشت. ما بنگستون را گرفتیم و قرار است 3 بازیکن برزیلی دیگر را طی روزهای آینده به اصفهان دعوت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)