پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم پرسپولیس پس از رهایی از بند مصدومیت با آمادگی بالا در تمرین حاضر شد و احتمال حضورش در دیدار با الجزیره قوت گرفت.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از اعزام به امارات برای دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امروز (جمعه) از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی کار با وزنه انجام دادند، سپس در قالب دو گروه به فوتبال درون تیمی مشغول شدند سپس به مرور کارهای استقامتی و سرعتی روی آوردند و تمرین گلزنی پایان بخش تمرینات تاکتیکی پرسپولیس بود.

* تمامی بازیکنان پرسپولیس در آخرین تمرین این تیم قبل از اعزام به امارات در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند.

* کریم باقری به همراه افشین پیروانی غایبان تمرین امروز پرسپولیس بودند.

* علی علیپور مهاجم سرخپوشان که به دلیل مصدومیت حضورش در بازی مقابل الجزیره در هاله‌ای از ابهام بود در تمرین امروز با آمادگی کامل به تمرین پرداخت و حضورش در دیدار مقابل الجزیره قوت گرفت.

* تمرین امروز پرسپولیس بدون هوادار و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

* سید جلال حسینی کایپتان پرسپولیس با وجود محرومیت در دیدار مقابل الجزیره در تمرین امروز حضور داشت و به تمرین پرداخت.

* در حاشیه تمرین زمانی برانکو با لهجه فارسی نکات فنی را گوشزد کرد این موضوع باعث خنده بازیکنان شد و همگی دقایقی به حرکت سرمربی پرسپولیس می‌خندیدند.

* اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل الجزیره امارات از مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا (شنبه) صبح تهران را به مقصد دبی ترک خواهند کرد.

دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و الجزایره امارت روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) در ابوظبی امارات برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)