پرسپولیس نیوز : مدیر فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: آمار مصدومان بازی سپاهان و پرسپولیس همان آماری است که اعلام شده است و آن آمار بر اساس مدارک مستند بوده است.

غفور راستین اظهار کرد: پس از بازی سپاهان و پرسپولیس دو دستگاه آمبولانس اورژانس اصفهان حدود ۲۰۰ میلیون تومان خسارت دیدند.

وی افزود: آمار دقیق همان چیزی است که در گذشته اعلام شد و آنچه گفته شده بر اساس مدارک بوده است و اگر کسی آماری غیر از این دارد، مستندات خود را ارائه دهد.

پیش از این غفور راستین، در مصاحبه خود با رسانه‌ها تعداد مصدومان را ۱۴۴ نفر اعلام کرده بود، که از هواداران هر دو تیم بودند اما فرمانده انتظامی اصفهان این تعداد را کمتر از ۳۰ نفر و مدیرعامل سپاهان کمتر از ۵ نفر عنوان کردند!

درباره اتفاقات بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس چه در آزادی و چه در اصفهان چیزهای عجیب زیادی شنیدید ولی احتمالاً این برایتان بسیار عجیب‌تر خواهد بود. راستین رئیس اورژانس اصفهان گفته به یکی از آمبولانس‌های آنها در حالی که مصدومان را به سمت بیمارستان منتقل می‌کرد، حمله شد.

او در این‌باره گفت: «آمبولانس در مقابل در خروجی بوده و در حال انتقال بیماران که به آن حمله شده و آسیب جدی می‌بیند.»

دکتر راستین  در این باره اظهار کرد: بعد از اتمام مسابقه فوتبال بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان نیروهای مستقر در ورزشگاه در حال انتقال افراد مصدوم دو تیم بودند که طرفدارانی که در بیرون از ورزشگاه حضور داشتند مقابل درب خروج به دو دستگاه آمبولانس حمله کردند.

وی ادامه داد: این دو دستگاه آمبولانس خسارت بسیار زیادی دیده‌اند.

رئیس اورژانس اصفهان در پایان با بیان اینکه حتماً این اتفاق را پیگیری خواهد کرد، گفت: در حال حاضر گزارشی تهیه شده و برای استانداری اصفهان ارسال شده است. قطعا این اتفاق را پیگیری خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)