پرسپولیس نیوز: مهاجم پارس جنوبی جم می‌گوید من یک تراکتوری‌ام و دوست دارم این تیم قهرمان شود اما نباید مردم را گول بزنیم.

حسین ابراهیمی درباره شرایط این روزهای خود اظهار کرد: اتفاقی که افتاده است اتفاق خوبی نیست و مشکلات زیادی برای فوتبالیست‌ها و جامعه به‌وجود آورده است. مجبوریم مشکلات را پشت سر بگذاریم. این روزها به صورت انفرادی در حال تمرین هستم تا آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم.

او درباره تصمیم گرفته شده برای ادامه لیگ گفت: به نظر من تصمیم درستی گرفته نشد چرا که ممکن است دوباره آمار مبتلایان بالا برود و شرایط بحرانی شود. قرار است پروتکل‌ها مثل دیگر لیگ‌ها رعایت شود اما ظرفیت‌های ما خیلی کمتر از دیگر کشورهاست. قطعا ما قوی‌تر از لالیگا نیستیم که زودتر برای لیگمان تصمیم گیری کردیم. حتی امکانات زمین تمرین را هم نداریم چرا که تمرین کردن در یک زمین با رعایت فاصله گذاری امکان پذیر نیست.

مهاجم پارس جنوبی جم ادامه داد: مثلا تیم‌ ما که در تهران تمرین می‌کند، مشخص نیست باید چه کاری انجام دهد چرا که مشکلات زیادی داریم و این مشکلات به راحتی قابل حل نیست. ما در جم فقط یک زمین داریم و نمی‌شود که هم در آن‌جا تمرین و هم بازی کرد. به نظر من اتفاق خوبی نیفتاده است و امیدوارم مسئولان ما به جای این‌که به فکر صندلی و جایگاه خود باشند، سلامتی را در اولویت قرار دهند.

او اضافه کرد: ما دوست داریم بازی‌ها شروع شود اما این‌که چگونه آغاز شود مهم است و حتی در نهایت ممکن است اتفاق ناگواری بیفتد. باید از خودمان بپرسیم آیا در توان باشگاه‌هاست که در این شرایط متناسب با پروتکل‌ها عمل کنند؟ من مطمئنم به مشکل می‌خوریم اما با این حال هم امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد.

ابراهیمی با اشاره به انتخاب تیم قهرمان گفت: واقعیت این است که تیم‌ها به پرسپولیس نمی‌رسند. هرچند دیگر تیم‌ها هنوز روی کاغذ شانس دارند اما قهرمانی حق پرسپولیس است. من یک تراکتوری‌ام و دوست دارم این تیم قهرمان شود اما نباید مردم را گول بزنیم.حقیقت این است که پرسپولیس از دیگر تیم‌ها فاصله گرفته و مهم تر از این مساله هم باید بگویم سلامتی در اولویت است. نباید جانب‌داری کرد و همه باشگاه‌ها باید صادقانه صحبت کنند.

او در پایان عنوان کرد: با این‌که در ادامه لیگ چیزی معلوم نیست اما باید به پرسپولیس احترام بگذاریم. آنقدر همه به نفع خودشان حرف می‌زنند که اگر بازی‌ها شروع شود شاید حال‌مان از این فوتبال به هم بخورد. امیدوارم همه به هم احترام بگذارند و لیگ هم با تصمیمی درست ختم به خیر شود و سلامتی جامعه به خطر نیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)