پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه سرخپوشان باید مراقب السد باشد، گفت: هوش تاکتیکی بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا این تیم مقابل السد قطر نتیجه خوبی بگیرد.

بهنام ابوالقاسم پور در خصوص برد یک بر صفر پرسپولیس در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر گفت: هوش بالای بازیکنان پرسپولیس و شجاعت آنها باعث شد تا این تیم مقابل السد قطر که هزینه های زیادی را برای موفقیت در آسیا کرده است نتیجه بگیرد.

وی در ادامه افزود: به نظرم مجموعه باشگاه پرسپولیس واقعیت را پذیرفته اند که باید از ابتدای فصل با موجودی اندک خود به مصاف حریفان داخلی و خارجی برود. کادر فنی پرسپولیس حرفه ای بودن خود را در بالا بردن انگیزه بازیکنان نشان داده است تا این تیم بتواند با هوش بالای خود در دیدار رفت مقابل السد نتیجه بگیرد.

وی درباره بازی برگشت دو تیم تصریح کرد: مهمترین موضوع که پرسپولیس با آن روبرو شده بود فشردگی بازی ها و در پی آن خستگی بازیکنانش بود. خوشبختانه با توجه به تعطیلی بوجود آمده در رقابت های لیگ برتر آنها می توانند خودشان را آماده کنند تا در بازی برگشت نیز انرژی لازم را داشته باشند.

مهاجم پیشین سرخپوشان خاطرنشان کرد: پرسپولیس نباید کار را  تمام شده بداند. السد قطر در بازهای قبلی خود که در فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال و پرسپولیس داشته است نشان داده تیم خطرناکی است.  نباید به هافبک های توانمند آنها فرصت بازیسازی داده شود.

ابوالقاسم پور در پایان در خصوص لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی در حال آماده سازی بازیکنانش است تا آنها را برای جام ملت های آسیا آماده کند. به نظرم دیگر لزومی ندارد درباره افراد دعوت شده اظهار نظر کنیم. طبیعی است که سلیقه هر کارشناسی می تواند با هر فرد دیگری متفاوت باشد. کارلوس کی روش مربی قابل احترامی است و در فرصت باقیمانده باید تمام امکانات برای موفقیت تیم ملی که انتظارات بالایی از آنها داریم فراهم شود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)