پرسپولیس نیوز : تماشاگرانی که برای دیدن دربی هشتاد و هشتم استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی رفته بودند پس از پایان این دیدار در ضلع شرقی ورزشگاه با صحنه های وحشتناکی مواجه شدند.

 دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس پنجشنبه شب با حضور پرتعداد تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. البته این دیدار از نظر فنی سطح پایینی داشت که همین امر باعث ناراحتی تماشاگران دو تیم شد.

با این حال این تنها اتفاق کسل کننده شهرآورد هشتاد و هشتم نبود چرا که صحنه های وحشتناک تری در خارج از ورزشگاه رقم خورد. تماشاگرانی که از درب شرقی ورزشگاه آزادی خارج شدند مجبور بودند برای رسیدن به اتومبیل های خود که خارج از محوطه ورزشگاه پارک شده بود، مسیر طولانی را طی کنند.

در بخشی از این مسیر که دید کافی وجود نداشت چند زورگیر با سلاح سرد به تماشاگران حمله می کردند و با تهدید آنها موبایل و وسایل شخصی شان را به سرقت می بردند. صحنه‌هایی که توسط سارقان رقم خورده بود باعث وحشت و فرار تعدادی از تماشاگران دیگر شد با این حال برخی نیز قربانی شدند و تلفن همراه و سایر وسایلشان را از دست دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)