پرسپولیس نیوز: یک رسانه یونانی از احتمال بازگشت کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی ناتینگهام فارست انگلیس به المپیاکوس آتن خبر داد.

به نقل از سایت SDNA یونان، کریم انصاری‌فرد دارای شرایط سختی در تیم ناتینگهام فارست است و چند روز قبل مجبور به بازی برای تیم زیر ۲۳ ساله‌ها شد. حتی تغییر سرمربی نیز در ناتینگهام فارست برای کریم انصاری‌فرد خوشایند نبود و در دوره مارتین اونیل نیز همانند دوره سرمربیگری آیتور کارانکا فرصت بازی به او نمی‌رسد. مارتین اونیل فقط ۳ دقیقه از کریم انصاری‌فرد در بازی ناتینگهام فارست برابر برنتفورد استفاده کرد و در سایر بازی‌ها خارج از فهرست این تیم قرار گرفت. انصاری‌فرد در ۵ بازی دوران سرمربیگری آیتور کارانکا نیز به عنوان بازیکن ذخیره و مجموع ۴۳ دقیقه در میدان حضور داشت. مهاجم ایرانی شاید به خاطر عدم یافتن فرصت بازی در حضور ۲ سرمربی به طور عمیقی نگران شرایط خود باشد. انصاری‌فرد نتوانسته به فرصتی که در فوتبال انگلیس مورد انتظارش بود دست یابد.

این رسانه مطرح ورزشی یونان سپس با اشاره به احتمال بازگشت کریم انصاری‌فرد در تابستان سال جاری میلادی به تیم المپیاکوس نوشت: او با هدف مواجهه با چالش جدیدی در دوران فوتبال حرفه‌ای خود المپیاکوس را ترک کرد. اگر شرایط کریم انصاری‌فرد همین‌گونه بخواهد ادامه پیدا کند نباید برای بازگشت به یونان و تیم المپیاکوس تردید کند، البته مدیر برنامه‌های انصاری‌فرد شاید پیشنهادی از آلمان برای او پیدا کند و دارای ارتباط خوبی با تیم‌های ایرانی نیز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)