پرسپولیس نیوز: با هربار مراجعه به سامانه بلیت‌فروشی اینترنتی شهرآورد پایتخت، در صورت امکان ورود به سامانه با این پیام مواجه می‌شوید که “به دلیل حجم بالای مراجعه‌کنندگان در صف انتظار قرار گرفته‌اید”!

طبق اعلام سامانه بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال، فروش بلیت برای متقاضیان از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۴ بهمن‌ آغاز شده است و تماشاگران تا ساعت ۱۷ روز پنج‌شنبه می‌توانند از سامانه www.pin۹۰.ir بلیت این بازی را خریداری کنند.

نکته قابل تامل اینکه امکان دسترسی به سایت مربوطه به سختی فراهم است و حتی اگر این به این مرحله برسید، هربار که قصد دارید بلیت خریداری کنید با پیغام مواجه می‌شوید: “به دلیل حجم بالای مراجعه به سایت شما در صف انتظار قرار دارید، لطفا منتظر بمانید تا در صورت رسیدن نوبت به صورت خودکار به سایت وارد شوید. از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم. ”

متاسفانه خریدهای اینترنتی در ایران همواره با مصائب فراوانی همراه بوده و چه در زمان خرید خودرو و چه در زمان خرید بلیت شهرآورد که میزان متقاضیان افزایش می‌یابد پشتیبانی چنین سامانه‌هایی با مشکل مواجه شده و خریداران علاوه بر بلاتکلیفی باید ساعت‌ها منتظر بمانند و در نهایت نیز موفق به خرید بلیت نمی‌شوند.

مطمئنا در صورت پشتیبانی مناسب از چنین سایت‌هایی توسط متولیان امر، تکلیف خرید بلیت توسط متقاضیان در همان لحظات ابتدایی مشخص خواهد شد و دیگر دلیلی برای ساعت‌ها انتظار و تشکیل صف خرید طولانی وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)