پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما از بیرانوند خواستیم که تا نیم فصل در پرسپولیس بماند و به او قول دادیم که برای ترانسفر شدنش در نیم‌ فصل کمال همکاری را داشته باشیم.

محمدرضا حاجی‌بیگی در مورد شرایط این روزهای باشگاه پرسپولیس، بحث داغ سوپرجام، آینده بیرانوند و امیری در پرسپولیس و … صحبت‌های زیر را انجام داد:

*داستان بیرانوند و پرسپولیس به کجا کشیده شد؟

تا الان صحبت‌ها و جمع‌بندی‌ها این بوده که بیرانوند تا نیم‌فصل در پرسپولیس بماند و بعد از آن به یکی از پیشنهادهایش پاسخ مثبت بدهیم.

*اینکه گفته می‌شود بیرانوند پیشنهادهای ۲۰،۳۰ میلیاردی دارد درست است؟

من از رقم چیزی نمی‌گویم اما این را بگویم که بیرانوند پیشنهادهای خوبی دارد.

*پس ترانسفر بیرانوند از نظر مالی برای هر دوطرف خوب است؟

بله ولی مسئله ما این است که اگر در نیم فصل اول بیرانوند را بفروشیم خدای نکرده اگر رادوشوویچ مشکلی برایش پیش بیایید کسی را نداریم جانشین او کنیم. ما در این مقطع نمی‌خواهیم ریسک کنیم.

*به نظر می‌رسد بیرانوند و باشگاه پرسپولیس به تعامل خوبی با هم رسیدند.

دقیقا همین است، ما از بیرانوند خواستیم که تا نیم فصل در پرسپولیس بماند و به او قول دادیم که برای ترانسفر شدنش در نیم‌ فصل کمال همکاری را داشته باشیم. باید اینطور بگویم که در این مورد با بیرانوند توافق ضمنی داشته‌ایم.

*این روزها گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنانی مثل رفیعی و ترابی رقم‌های نجومی خرج کرده، این درسته است؟

اصلا اینطور نیست، باور کنید بازیکنان برای پیوستن به پرسپولیس شرایط جالبی دارند. بازیکنان می‌دانند که پرسپولیس سکوی پرتاب آنها است به خاطر همین گاهی نصف پیشنهادهای نجومی که از طرف تیم‌های دیگر به آنها می‌شود را از پرسپولیس قبول می‌کنند و به این تیم می‌آیند. ما مورد داشتیم که بازیکن با یک سوم قیمتی که باشگاه دیگری پیشنهاد داده به پرسپولیس آمده.

*در مورد سوپرجام صحبت کنید، هواداران پرسپولیس معتقد هستند که استقلال از پرسپولیس می‌ترسد که نمی‌خواهد در سوپرجام حاضر شود، شما هم این اعتقاد را داری؟

ببنید استقلال تیم کوچکی نیست. این پرسپولیس و استقلال هستند که باعث رونق فوتبال در ایران می‌شوند و به نوعی این دو تیم قرینه یکدیگر هستند. به نظر من بازی نکردن استقلال در سوپرجام از ترس نیست، شاید آنها هنوز آماده نیستند. البته حسی به من می‌گوید که استقلالی‌ها دقیقه ۹۰ در سوپرجام حاضر می‌شوند.

*خیلی‌ها معتقد هستند مطرح شدن بازی نکردن استقلال در سوپرجام یک تاکتیک از سوی آنها است تا بخواهند پرسپولیس را غافلگیر کنند.

من هم این حس را دارم و فکر می‌کنم استقلالی‌ها می‌خواهند «پلتیک» بزنند. در هر صورت ما آماده بازی با استقلال هستیم.

*در مورد شرایط وحید امیری هم توضیح می‌دهید؟

امروز و فردا تکلیف امیری مشخص می‌شود. ببینید امیری یک پرسپولیسی اصیل است که به تیمش تعصب دارد و تمیش را تنها نمی‌گذارد البته اگر امیری قراردادش را تمدید نکند هم مشکلی نیست. برای ما جای افتخار است که بازیکنان‌مان در تیم‌های خوب خارجی بازی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)