پرسپولیس نیوز : تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی جهت دیدار دوستانه با بولیوی با ۴ بازیکن و همچنین رامین رضاییان استارت زد.

اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری اردوی چند روزه و دیدار دوستانه با تیم ملی بولیوی از ساعت ۱۷ امروز در ساختمان پک دور یکدیگر جمع شده و زیر نظر کادر فنی یک عرق‌گیری چند دقیقه‌ای را انجام دادند.

* با توجه به اینکه اولین تمرین تیم ملی برگزار می‌شد خبرنگاران رسانه‌های مختلف به کمپ تیم‌های ملی آمده و قصد پوشش تمرین را داشتند اما حسینی مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد که امروز از رسانه‌ها فقط برای گفت‌وگو با مربی و بازیکنان تیم ملی دعوت شده است و تمرین بیشتر حالت عرق‌گیری دارد.

* نمایندگان رسانه‌های گروهی با دیدن رامین رضاییان در اردوی تیم ملی تعجب کرده و پیرامون حضور وی از اوسیانو مربی تیم ملی سؤال پرسیدند.

* علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی ۲ ملی‌پوش تیم پرسپولیس با چهره‌ای خندان در ساختمان پک حاضر شده و برخورد گرمی با رامین رضاییان داشتند. رضاییان نیز با بیرانوند شوخی می‌کرد و خنده‌های طرفین سوژه عکاسان حاضر در کمپ تیم‌های ملی شد.

* با درخواست عکاسان حاضر در تمرین رضاییان، نوراللهی و بیرانوند در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

* تمرین عرق‌گیری ملی‌پوشان در شرایطی برگزار شد که نمایندگان رسانه‌ها موفق به دیدن کارلوس کی‌روش نشدند.

* رشید مظاهری در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با میک‌در مورت به صحبت پرداخت.

* ۵ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی که شامل بیرانوند، نوراللهی، ترابی، مظاهری و رضاییان بودند در حاشیه تمرین مشغول پرتاب توپ به سبد بسکتبالی که در سالن قرار دارد شده و در این زمینه با هم کری می‌خواندند.

* هنگام خروج خبرنگاران از کمپ تیم‌های ملی مرتضی پورعلی‌گنجی با عصا و در حالی که وسایل اردوی خود را به همراه داشت از ساختمان پک خارج شد. وی هنگام خروج اعلام کرد که از ۲-۳ روز دیگر خوب می‌شود و به تمرینات بازخواهد گشت ولی اینکه او با عصا در سالن حاضر شده بود باعث تعجب نمایندگان رسانه‌ها شد.

تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۴ مهر در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی بولیوی خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)