پرسپولیس نیوز: آرای کمیته انضباطی در مورد چند بازی لیگ برتر اعلام شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص چند بازی لیگ برتر اعلام کرد:

*دیدار تیم های ماشین سازی  تبریز و استقلال تهران در هفته اول برگزار و از سوی حمیدرضا جودکی نژاد – مربی تیم ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که منجر به کارت زرد شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

 به دلیل فحاشی تماشاگران تیم ماشین سازی تبریز به تیم مقابل قبل از شروع بازی و پرتاب بطری آب طبق بند ب و ماده ۸۶ آیین نامه، تیم ماشین سازی  به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است.)

باشگاه استقلال تهران به دلیل عدم توجه به دستورات مقامات به توبیخ کتبی محکوم شد.

همچنین آندرا استراماچونی به دلیل رفتار غیر ورزشی و اظهارات خلاف واقع به توبیخ کتبی محکوم شد.

*کمیته انضباطی  فدراسیون فوتبال به دلیل مصاحبه وریا غفوری- بازیکن تیم استقلال تهران بعد از دیدار برابر ماشین سازی تبریز نسبت به توپهای بازی، اعتراضاتی را مطرح کرده بود که با توجه به مصاحبه وی و عدم ارسال دفاعیه  با توجه به مفاد ۷۱ مقررات انضباطی و اعمال ماده ۹۳، ضمن تایید تخلف ایشان، وی را به توبیخ کتبی ودرج در پرونده محکوم کرد.

* به دلیل مصاحبه امید عالیشاه- بازیکن تیم پرسپولیس تهران بعد از دیدار برابر  پارس جنوبی جم نسبت به توپهای بازی، اعتراضاتی را مطرح کرده بود که با توجه به مصاحبه وی و عدم ارسال دفاعیه  با توجه به مفاد ۷۱ مقررات انضباطی و اعمال ماده ۹۳، ضمن تایید تخلف ایشان، وی را به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

* به دلیل مصاحبه جواد نکونام بعد از دیدار برابر صنعت نفت آبادان  نسبت به تصمیمات داوری اعتراضاتی را مطرح کرد که با توجه به مصاحبه وی و عدم ارسال دفاعیه  با توجه به مفاد ۷۱ مقررات انضباطی و اعمال ماده ۹۳، ضمن تایید تخلف ایشان، وی را به توبیخ کتبی ودرج در پرونده محکوم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)