مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: خوشبختانه با حمایت باشگاهها تمرینات تیم ملی امید در حال برگزاری است.


به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید در خصوص برگزاری تمرینات تیم ملی فوتبال امید گفت: از دو روز گذشته تا کنون تمرینات بازیکنان با انگیزه و شادابی خاصی پیگیری می شود و بازیکنان با تلاش فراوان تمرینات خود را برگزار می کنند. به مدت دو هفته و به صورت مستمر تمرینات ملی پوشان ادامه خواهد داشت و پس از آن دو بازی دوستانه با تیم های عراق و چین برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز مبرم بازیهای تدارکاتی برای بازیکنان، خوشبختانه مسئولین فدراسیون به همراه کمیته ملی المپیک درصدد فراهم کردن این امر هستند.

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره تعامل باشگاهها در خصوص در اختیار گذاشتن بازیکنان به تیم ملی فوتبال امید گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی با باشگاهها در این زمینه فراهم شده و حدود ۹۰ درصد از باشگاهها با تعامل و همکاری  شرایط را برای اجرای برنامه های تیم ملی فوتبال امید فراهم کرده اند. چند بازیکن از تیم تراکتور سازی تبریز به اردو دعوت شده که هنوز این بازیکنان به جمع ما ملحق نشده اند و با مذاکراتی که با مسئولین باشگاه و مربیان این تیم صورت گرفته امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی گفت: بازیکنان سرمایه های فوتبال هستند و معتقدم عدم حضورشان در تمرینات تیم به هیچ وجه به آنها باز نمی گردد. نباید اتفاقی رخ دهد که به راحتی ملی پوشی که به تیم ملی فوتبال دعوت می شود، نتواند در تمرینات تیم حضور داشته باشد.

مدیر تیم ملی فوتبال امید معتقد است که بحث تعامل باشگاهها باید در هیات رئیسه تصویب شود  و باشگاه ها مجاب بشوند که بازیکنان خود را در اختیار تیم قرار بدهند.

استیلی ادامه داد: کارمان در ارتباط با شرایط تیم ملی امید بسیار سخت است و می دانم که اکثر مربیان شرایط ما را درک می کنند و می دانند که چه وضعیتی د اریم. بازیکن هیچ تقصیری ندارد و باشگاهها باید ما را در این زمینه همراهی کنیم. ضمن اینکه نظم و انضباط تیمی  برایمان بسیار مهم است و امیدوارم با حمایت بیش از پیش باشگاهها بتوانیم تمرینات خود را بهترین نحو ممکن برگزار کرده و برای بازیهای جاکارتا آماده شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)