پرسپولیس نیوز: مدیر تیم فوتبال امید،‌ گفت: حضورمان در چین کمک می‌کند بازیکنان بهتر با آب و هوای اندونزی هماهنگ شوند.

حمید استیلی،  در مورد شرایط تیم امید در شانگهای چین، عنوان کرد: پرواز تیم فوتبال امید با یک ساعت و نیم تاخیر به سمت  شانگهای  از تهران انجام شد و پس از ۸ ساعت پرواز به شانگ‌های رسیدیم و حدود دو ساعت در مسیر بودیم تا وارد شهر سوژو شدیم.

وی افزود:  پس از استقرار بازیکنان در محل اقامت خود و استراحتی کوتاه؛ ملی پوشان را به دو گروه ۱۰ نفره تقسیم کرده و در سالن  بدنسازی فعالیت کردند و سپس به استخر رفتند. صبح امروز نیز از ساعت ۱۰‌ به وقت محلی  و به مدت دو ساعت تمرین با انگیزه و شاداب بازیکنان زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

مدیر تیم امید در ادامه اظهار داشت: موضوعی که حائز اهمیت است آب و هوای گرم و شرجی این منطقه است که باعث شده بازیکنان با شرایط آب و هوایی متفاوتی مواجه شوند و با توجه به اینکه چند روز زودتر در این کشور حاضر شدیم می‌توانیم خود را با وضعیت آب و هوایی چین وفق بدهیم. این امر باعث می‌شود تا در اندونزی کمتر با مشکل روبه رو شویم و بازیکنان به این وضعیت عادت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نبود و همه آماده هستند تا در رقابت‌های جاکارتای اندونزی عملکردی موفق داشته باشند.
گفتنی است؛ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال ایران و زیر ۲۳ سال چین روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ به وقت محلی برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)