رضا اسدی، هافبک تیم فوتبال سایپا در هجدهمین دوره لیگ برتر تأکید کرد که دوست دارد در فصل آینده فوتبالش را خارج از ایران ادامه دهد.

رضا اسدی که قراردادش با باشگاه سایپا به پایان رسیده است، در مورد اینکه برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت، گفت: من دوست دارم فوتبالم را خارج از ایران ادامه دهم، حالا این شرایط می‌تواند در یک تیم اروپایی برایم فراهم شود یا یک تیم عربی. در مجموع هدف من این است که فوتبالم را در خارج از ایران ادامه دهم، البته از بیشتر تیم‌ها در لیگ ایران پیشنهاد دارم و در نهایت سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

وی ادامه داد: من در موقعیتی هستم که دوست دارم بهترین تصمیم را بگیرم. برای من پیشرفت فوتبالی بسیار مهم است، ولی مطمئناً مسائل مالی را هم در نظر خواهم گرفت. دوست دارم در تیمی بازی کنم که آن تیم برای بازیکنانش ارزش قائل باشد و امیدوارم در نهایت بهترین انتخاب ممکن را انجام دهم. من فصل سختی را پشت سر گذاشتم و بعد از آن مصدومیتی که داشتم، تلاش زیادی کردم تا دوباره به یک وضعیت ایده‌آل برسم که خوشبختانه این اتفاق برایم رخ داد.

هافبک تیم فوتبال سایپا در هجدهمین دوره لیگ برتر در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد فصل آینده در پرسپولیس یا استقلال بازی کند، عنوان کرد: من که گفتم اولویتم بازی در خارج از ایران است، ولی استقلال و پرسپولیس تیم‌های مطرح و پرطرفداری هستند. اولویت هر فوتبالیستی برای بازی در لیگ ایران، باید استقلال و پرسپولیس باشد، چون بیشتر مردم طرفدار این دو تیم هستند و طبیعتاً بازی در یکی از این دو تیم می‌تواند برای هر فوتبالیستی جالب باشد.

اسدی در خاتمه تصریح کرد: وقتی بازیکنی از هر دو تیم پیشنهاد دارد خیلی‌ها این بحث را مطرح می‌کنند که آن بازیکن پرسپولیسی است یا استقلالی. این مسائل به دوران نوجوانی برمی‌گردد و زیاد در فوتبال حرفه‌ای معنی ندارد. وقتی بازیکن تیمی را انتخاب می‌کند با نهایت وجود برای آن تیم تلاش می‌کند، چون هم موفقیت تیمش را می‌خواهد و هم می‌خواهد خودش موفق باشد. امیدوارم در نهایت بهترین اتفاق برای من رخ دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)