پرسپولیس نیوز: ۲ بازیکن تیم فوتبال السد قطر به اظهارنظر درباره بازی هفته دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس ایران پرداختند.

به نقل از روزنامه الشرق قطر، حامد اسماعیل گفت: هدف السد در بازی فردا با پرسپولیس کسب هر ۳ امتیاز است و برای جبران شکست ناخوشایند در عربستان برابر الاهلی و بازگشت به رقابت در جمع تیم‌های مدعی صعود نیاز به پیروزی  داریم.

ملی‌پوش قطری تیم السد ادامه داد: السد در هر تورنمنتی مصمم به پیروزی و کسب جام قهرمانی است. به طور حتم در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا نیز چالش بزرگی پیش‌رو داریم و تلاش می‌کنیم تا بازگشت قدرتمندانه‌ای به رقابت‌ها داشته باشیم.

طارق، دیگر بازیکن تیم السد نیز درباره رویارویی با پرسپولیس اظهار داشت: السد از توانمندی لازم برای رسیدن به نتیجه پیروزی برابر حریف ایرانی برخوردار است و باید شکست اخیر در عربستان را جبران کنیم. لیگ قهرمانان آسیا تورنمنت محبوب بازیکنان السد است و با تمام توان خود برای شادی هواداران بازی خواهیم کرد. هدف ما در بازی فردا شکست پرسپولیس است تا به رقابت در گروه D لیگ قهرمانان آسیا بازگردیم. امیدوار هستیم با حمایت هواداران‌مان به این نتیجه دست یابیم.

السد و پرسپولیس در هفته دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۱۵ روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم می‌روند. السد در بازی نخست خود در جده با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب الاهلی شد و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر پاختاکور ازبکستان به تساوی یک – یک بسنده کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)