سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل گفت: احتمالاً استقلالی‌ها از دو ماه پیش فکر می‌کنند جام قهرمانی را بالای سر برده‌اند اما ما هم می‌خواهیم در فینال جام حذفی عملکرد خوبی داشته باشیم.


دراگان اسکوچیچ درباره دیدار روز پنجشنبه تیمش مقابل استقلال در فینال جام حذفی اظهار داشت: آن روز حساس و احساساتی در هفته پایانی لیگ دسته اول برای همه ما گذشت و برای دیدار فینال آماده می‌شویم. بازی با استقلال روز بسیار مهمی برای ما است و شانس بسیار بزرگی در این دیدار داریم. در این مسابقه محکوم هستیم خودمان را بازیابی کنیم.

وی ادامه داد: هفت – هشت بازیکن اصلی‌مان را در این مسابقه در اختیار نداریم و به برخی از بازیکنان‌مان «الکی» کارت زرد داده شده تا محروم شوند. ضمن اینکه ما برای آماده‌سازی دو روز فرصت کمتر نسبت به استقلال داشتیم، اما من واقعاً در ایران به این چیزها عادت کرده‌ام. امیدوارم تیم قوی و جنگنده‌ای در این بازی باشیم. به تیم استقلال احترام می‌گذارم. مطمئناً این بازی برای آنها بسیار مهم است و احتمالاً از دو ماه پیش فکر می‌کنند جام قهرمانی را بالای سر برده‌اند، اما در ۹۰ دقیقه‌ای که پیش‌رو داریم باید این موضوع را اثبات کنند. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا دیدار فینال جذاب باشد.

سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل در واکنش به این موضوع که «آیا به نظرش عدم صعود به لیگ برتر و صحبت‌های ضد و نقیض چند روز اخیر مدیران خونه‌به‌خونه تأثیر بدی روی تیمش نخواهد داشت؟» گفت: خیر، تأثیر بدی نخواهد داشت. می‌دانیم توانایی‌مان چقدر است و برای بازی‌ آماده خواهیم بود. مشکل بزرگتر ما این است که بازیکنان اصلی‌مان را برای این مسابقه در اختیار نداریم. در یک ماه اخیر چند بازیکن کلیدی‌مان را از دست دادیم و در هفته اخیر هم سه بازیکن دیگرمان را از دست دادیم،‌ اما با تمام این‌ها نمی‌خواهیم گریه کنیم.

«فشار بیشتری روی استقلال برای پیروزی در فینال جام حذفی است و این می‌تواند به تیم شما کمک کند؟» اسکوچیچ در واکنش به موضوع  به تسنیم گفت: بله واضح است که فشار بیشتری روی استقلال است، اما ما هم تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیریم. این سفر را به عنوان سفر گردشی نمی‌روم. با تمام مشکلاتی که داریم، با حس و حالی که بعد از بازماندن از صعود به لیگ برتر، فرصت کمتر نسبت به استقلال و در اختیار نداشتن بازیکنان‌مان داریم، می‌رویم و بازی‌مان را انجام می‌دهیم و تمام تلاش‌مان را در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه انجام خواهیم داد.

وی در مورد واکنش به اینکه آیا این آخرین دیداری است که روی نیمکت خونه‌به‌خونه می‌نشیند؟ عنوان کرد: در مورد آینده الان نمی‌خواهم صحبت کنم. آینده من همین پنجشنبه و همین بازی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)