پرسپولیس نیوز : قرعه‌کشی هجدهمین دوره لیگ برتر در حالی برگزار شد که ابهام زیادی در خصوص میزبان و میهمان‌ها بوجود آمد.

قرعه‌کشی هجدهمین دوره لیگ برتر پنجشنبه شب در حالی برگزار شد که اشتباهی عجیب در برگه‌‌ای که به حضار داده شده بود، سردرگمی همه را در پی داشت.

در این برگه که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید، رنگ بنفش به عنوان تیم میزبان و سفید برای تیم میهمان مشخص شده بود، اما در توضیحات پایین برگه اشاره شده که تیم شماره ۵ میزبان تیم شماره یک است، در صورتی که رنگ تیم شماره ۵ سفید است و این تیم باید میهمان باشد. همین موضوع باعث شد بسیاری از افراد دچار مشکل شوند، چرا که طبق توضیح زیر برگه مشخص نبود چه تیمی میزبان است.

این اتفاق در حالی رخ داد که سازمان لیگ برای این مراسم تدارک زیادی دیده و حتی همانند سال‌های گذشته برنامه خود را بر اساس پخش تلویزیونی هماهنگ کرده بود اما ظاهراً همین موضوع باعث شده بود که سرِ مسئولان سازمان لیگ شلوغ شود و آنها به جای پرداختن به اصل ماجرا و توجه به برنامه لیگ، ذهن و فکرشان مشغول هماهنگی برای پخش این رویداد شود. در واقع ضرب المثل «آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی» اینجا مصداق پیدا می‌کند چرا که سازمان لیگ به جای توجه به اصل ماجرا به فکر مسائل دیگر بود. ظاهر برنامه زیبا بود اما باطن آن که همین برگه زیر است؛، مشکل داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)