پرسپولیس نیوز: اصفهانیان: داوران ایران نشان دادند بهترین‌های جهان هستند/ مانند تیم ملی از آنها استقبال می‌کنیم.

فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: می‌خواهم به داوران بازنشسته‌ای که به تازگی وارد عرصه نظارت شده‌اند، تبریک بگویم. امیدوارم از تجربیات این عزیزان در جامعه داوری فوتبال استفاده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: کلاس توجیهی ناظران داوری فوتبال پیش از شروع فصل را به منظور یکپارچگی، هماهنگ‌سازی و ارتقای سطح هرچه بیشتر ناظران برگزار کردیم. این کلاس با حمایت فدراسیون فوتبال و با حضور مدرسان خوبی مانند حسین عسگری در حال برگزاری است که البته باید از آنها به جهت حضورشان در این کلاس تشکر کنم.

رئیس کمیته داوران افزود: هدف اصلی از برگزاری دوره‌های توجیهی این است که ناظران به صورت هماهنگ و یکپارچه عملکرد داوران را زیر نظر داشته باشند. پیشرفت داوری در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی منوط به توجه ناظران است. به‌هرحال برگزاری چنین دوره‌هایی باعث تعامل هرچه بیشتر بین داوران و ناظران بازی‌ها می‌شود تا به وسیله آن وظایف‌شان را در کنار هم و به درستی انجام دهند. در واقع هدف اصلی این دوره یکپارچگی، یکنواختی و بالا بردن دقت نظر ناظران است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون در پایان درباره عملکرد تیم داوری ایران در روسیه گفت: تیم داوری ایران نشان داد که در حال حاضر بهترین تیم داوری در جام جهانی است و احتمال قضاوت در دیدار فینال یا رده‌بندی دور از دسترس نیست. البته اگر هم انتخاب نشدند از شایستگی و ارزش‌های آنها کم نمی شود، چرا که عملکرد خوب تیم داوری ایران قابل تحسین است. در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون مقرر شد همان‌گونه که از تیم ملی استقبال شد از این عزیزان نیز استقبال به عمل آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)