پرسپولیس نیوز: با توجه به تکمیل ظرفیت جایگاه‌های هواداری ورزشگاه نقش‌جهان، حدود ۸ هزار هوادار سپاهان در پشت درب حضور داشتند و نیروهای امنیتی مانع حضور آن‌ها به ورزشگاه شدند، این در حالی است که هواداران حاضر در بیرون ورزشگاه با شکستن درب ورودی وارد استادیوم شدند.

حواشی پیش از دیدار ۲ تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در بازی معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به شرح زیر است:

* طلایی‌پوشان از لحظاتی پیش برای تمرین وارد میدان شدند و این در حالی است که سرخ‌پوشان با تاخیر زیادی نسبت به تیم سپاهان برای تمرین در زمین حاضر شدند.

* محرم نویدکیا بازیکن سابق و کاپیتان تیم سپاهان ساعاتی قبل از شروع دیدار وارد زمین شد و با چرخش به دور زمین مورد استقبال گسترده هواداران این تیم قرار گرفت.

* در زمان ورود بازیکنان پرسپولیس به زمین مسابقه برای تمرین پیش از بازی، هواداران سپاهان پرچم کشور ژاپن را به دست گرفتند و این حکایت از تمام نشدن این حاشیه دارد.

* با توجه به تکمیل ظرفیت جایگاه‌های هواداری ورزشگاه نقش‌جهان، حدود ۸ هزار هوادار سپاهان در پشت درب حضور داشتند و نیروهای امنیتی مانع حضور آن‌ها به ورزشگاه شدند، این در حالی است که هواداران حاضر در بیرون ورزشگاه با شکستن درب ورودی وارد استادیوم شدند.

* با توجه به شکستن درب ورودی استادیوم توسط هواداران سپاهان، راهروهای جایگاه هوادارای این تیم مملو از جمعیت شده است و امکان تردد در آن‌ها وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)