پرسپولیس نیوز: در جریان دیدار پرسپولیس مقابل سایپا، هواداران این تیم شعارهای تندی علیه مدیرعامل باشگاه و سرپرست پرسپولیس سر دادند

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا تهران در مسابقات جام شهدا امروز (چهارشنبه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهدای شهرقدس به دیدار یکدیگر رفتند.

* پس از صادر شدن مجوز ورود هواداران پرسپولیس به ورزشگاه، حدود سه هزار پرسپولیسی در استادیوم حضور یافتند که بیرانوند، کالدرون و محمد انصاری را بیشتر از دیگر بازیکنان تشویق کردند.

* کالدرون آرژانتینی کنار خط با جنب و جوش خاصی بازی را دنبال و مدام با بازیکنان خود صحبت و نکات تاکتیکی را به آنها گوشزد می‌کرد.

* پس از گل اول بازی توسط محمدرضا سلیمانی، بازیکنان تیم پرسپولیس اعتقاد به آفساید داشتند که علیرضا بیرانوند با عصبانیت شدید به سمت کمک داور بازی رفت و به او اعتراض کرد.

* دو دختر هوادار پرسپولیس که به صورت مخفیانه وارد ورزشگاه شده بودند با شناسایی مأموران انتظامی دستگیر شدند.

* هواداران پرسپولیس باز هم علیه مدیرعامل باشگاه موضع گرفتند و علیه ایرج عرب شعار دادند. در این بین محسن خلیلی هم بی‌نصیب نماند و هواداران علیه او نیز موضع گرفتند.

* تذکر لیدرها به هواداران برای شعار ندادن علیه ایرج عرب، واکنش تند آنها را به دنبال داشت و بیشتر از قبل علیه مدیرعامل پرسپولیس سردادند.

*‌ بازیکنان پرسپولیس به قضاوت ابولحسن خرسند داور پیشکسوت این بازی معترض بودند.

*‌ تعدادی از مسئولان شهر قدس در ورزشگاه شهدای این شهر حاضر شده و به تماشای بازی پرسپولیس و سایپا پرداختند.

*‌ مصطفی مدبر مدیرعامل باشگاه سایپا از تماشاگران ویژه بازی امروز بود.

*‌ قضاوت داور بازی باعث شد تا کالدرون سرمربی پرسپولیس در چند نوبت به شدت به قضاوت این داور پیشکسوت اعتراض کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)