پرسپولیس نیوز: زمانی که هواداران نساجی از باخت خونه به خونه مطلع شدند جو عجیبی در ورزشگاه تختی به وجود آمد.

دیدار دو تیم نساجی مازندران و راه‌آهن در هفته پایانی در پایان نیمه اول با حساب ۲ بر صفر به پایان رسید.

* این در حالی است که زمانی که تیم نساجی از دقیقه یک به روی دروازه راه‌آهن حمله کرد دقیقه ۲۸ داور به نفع نساجی پنالتی گرفت و این اتفاق باعث شد که کادر فنی راه‌آهن به داور معترض شود.

* عباس‌زاده دقیقه ۳۰ بازی اولین گل را برای نساجی به ثمر رساند تا این تیم با یک گل جلو بیفتد. بعد از گل عباس‌زاده جو خوبی در ورزشگاه به وجود آمد و هواداران نساجی سراسیمه بازیکنان و کادر فنی این تیم را تشویق کردند.

* از نکات قابل توجه این دیدار به خوشحالی جالب بهداد سلیمی، علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده را به زبان آورد چرا که از گل تیم نساجی بسیار خوشحال بودند.

* در شرایطی که آنتن‌دهی در ورزشگاه تختی بسیار ضعیف است اما زمانی که تیم خونه به خونه یک گل از تیم برق شیراز دریافت کرد جو عجیبی در ورزشگاه تختی به وجود آمد. در همین حین تیم نساجی توانست گل دوم را به تیم راه‌آهن بزند تا این تیم ۲ بر صفر از تیم راه‌آهن جلو بیفتد.

*‌استرس خاصی بین هواداران و کادر فنی نساجی وجود دارد از نکات قابل توجه می‌‌توان به حرکت فرزاد مجیدی اشاره کرد زمانی که توپ به اوت می‌رفت سرپرست تیم نساجی دوان دوان به دنبال توپ می‌دوید تا توپ را به بازیکنان نساجی بدهد.

* داور دقیقه ۴۲ بازی یک پنالتی دیگر برای نساجی گرفت که باعث اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی راه‌آهن شد. سرمربی و سرپرست راه‌آهن به داور چهارم معترض بودند.

* هواداران نساجی از بابت این برد خوشحال هستند و امید دارند این نتیجه حفظ شود و به لیگ برتر بعد از ۲۶ سال صعود کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)