پرسپولیس نیوز : سید صادق طباطبایی نژاد به عنوان رئیس کمیته تحقیق و تفحص باشگاه های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.
سید صادق طباطبایی نژاد عضو کمیسیون فرهنگی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: اعضای هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه‌های فرهنگی ورزشی وزارت ورزش و جوانان در جلسه امروز این کمیسیون فرهنگی انتخاب شدند و بنده نیز به عنوان رئیس این کمیته انتخاب شدم.

نماینده مردم شهرستان اردستان افزود: جمشید جعفرپور نماینده لارستان به عنوان نایب رئیس اول کمیته، اصغر مسعودی نماینده نی‌ریز و استهبان به عنوان نایب رئیس دوم، طیبه سیاوشی شاه عنایتی نماینده مردم تهران نیز به عنوان دبیر این کمیته انتخاب شدند.

رییس کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: این کمیته شش ماه فرصت دارد که این گزارش تحقیق و تفحص را به صحن علنی بفرستد و اگر در این بازه زمانی گزارش آماده نبود قابل تمدید است.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: منابع و مصارف مدیرتی در ۱۰ سال گذشته این باشگاه ها از جمله پرسپولیس و استقلال بررسی و ابتدا به کمیسیون فرهنگی و سپس به صحن علنی مجلس می رود.

وی ادامه داد: تحقیق و تفحص با مشخص شدن اعضای هیات رییسه کار خود را بصورت رسمی آغاز می کنند و در این راستا با محوریت هیات رییسه بررسی های لازم از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام خواهد شد.

رییس کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه های فرهنگی ورزشی متعلق به وزارت ورزش و جوانان گفت: اعضای هیات رییسه هم در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان معرفی شده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)