پرسپولیس نیوز: باشگاه پرسپولیس در راستای اجرای تعهدات خود طبق قرارداد سه جانبه برای انتقال علیرضا بیرانوند، با ارسال نامه‌ای به باشگاه آنتورپ، آمادگی دروازه‌بان ملی‌پوش خود برای انجام تست‌های پزشکی را اعلام کرد.

به گزارش پرسپولیس نیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس نامه‌ای را تهیه کرده است که برای باشگاه بلژیکی آنتورپ ارسال خواهد شد. این نامه در راستای اعلام آمادگی باشگاه و بازیکن برای اجرای مفاد تفاهم‌نامه سه جانبه در ارتباط با انجام تست پزشکی ارسال می‌شود.

طبق توافق سه جانبه بر سر انتقال علیرضا بیرانوند به لیگ بلژیک، تعهد شده بود که این بازیکن در تاریخی که تعیین شده بود، در تست پزشکی باشگاه آنتورپ شرکت خواهد کرد. این توافق زمانی انجام شده بود که همه‌گیری بیماری کوید ۱۹ منجر به بحران کنونی و تعطیلی رقابت‌های فوتبال نشده بود.

باشگاه پرسپولیس بر اساس این نامه آمادگی خود برای اجرای تعهدات خود را اعلام می‌کند و منتظر پاسخ باشگاه آنتورپ با توجه به مسائل پیش آمده می‌ماند.

باشگاه‌های پرسپولیس، آنتورپ و علیرضا بیرانوند در ماه بهمن برای حضور دروازه بان شماره یک فوتبال ایران در باشگاه بلژیکی از فصل آینده لیگ بلژیک، توافق کرده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)