پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید ایران اسامی ۱۷ بازیکن را که در فهرست اول نفرات دعوت شده به اردوی آبان ماه حضور دارند اعلام کرد.

طبق اعلام حمید استیلی سرمربی تیم المپیک نام ۱۷ بازیکن در فهرست گروه اول بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال المپیک ایران دیده می شود که لازم است روز چهارشنبه ۱۵ آبان ساعت ۱۲ با حضور در هتل آکادمی المپیک خود را به کادر فنی تیم امید معرفی کنند. همچنین فهرست بعدی نفرات دعوت شده در پایان مسابقات این هفته لیگ برتر باشگاههای کشور اعلام می شود.

اسامی بازیکنان دعوت شده در گروه اول به این شرح است ؛ علی کی خسروی ، امید نورافکن و محمد محبی(سپاهان اصفهان) عارف غلامی، مهدی قائدی و حسین پور حمیدی(استقلال تهران) رضا جبیره و جعفر سلمانی (صنعت نفت آبادان) رضا شکاری و محمد آزادی (تراکتور تبریز) عارف آغاسی (فولاد خوزستان) امیر روستایی(پرسپولیس تهران) سینا شاه عباسی (داماش گیلان) امیر شبانی(فجر شهید سپاسی) محمد پاپی(گل ریحان البرز) علیرضا آرتا(مس کرمان) محمد کاظمی (ذوب آهن اصفهان)
گفتنی است اردوی تیم فوتبال المپیک ایران به منظور انجام دو مسابقه تدارکاتی برابر اندونزی در تهران آغاز می شود و اعضای این تیم ۱۹ آبان تهران را به مقصد جاکارتا ترک می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)