پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم فوتبال السد قطر رویارویی با پرسپولیس ایران در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مهم توصیف کرد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه السد قطر، سالم الهاجری گفت: بازی با پرسپولیس مهم است و ما آماده این بازی هستیم. باید شکست نخست خود در عربستان برابر تیم الاهلی را در بازی روز سه‌شنبه با پرسپولیس جبران کنیم.

این بازیکن تیم فوتبال السد قطر افزود: بازی با پرسپولیس سخت است اما بازیکنان السد مهیای آن هستند. به ویژه این‌که ما به دنبال کسب نخستین ۳ امتیاز در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. بازی نخست برابر الاهلی عربستان را با شکست به پایان رساندیم و باید در بازی با پرسپولیس جبران کنیم. ما میزبان هستیم و از حمایت هواداران برخوردار خواهیم بود. هواداران همواره حامی السد در بازی‌های لیگ ستارگان و لیگ قهرمانان آسیا بودند و می‌توانند برای ما سودمند باشند.

السد و پرسپولیس در هفته دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۱۵ روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم می‌روند. السد در بازی نخست خود در جده با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب الاهلی شد و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر پاختاکور ازبکستان به تساوی یک – یک بسنده کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)