پرسپولیس نیوز: سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت این باشگاه درباره سوپرجام توضیحاتی ارائه کرد.

امیرحسین فتحی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت شکایت این باشگاه درباره پرونده سوپرجام به CAS توضیح داد: در حال حاضر ما علیه سازمان لیگ فوتبال، فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس طرح دعوا کرده‌ایم. ما ابتدا تقاضای یک داور کردیم ولی سازمان لیگ تقاضای سه داور کرد تا ما ۶۶ هزار فرانک برای رسیدگی پرونده‌مان پرداخت کنیم و در نهایت منصرف شویم. ما مجددا مذاکره کردیم که یک داور برای این پرونده کفایت می‌کند که CAS ادله ما را قبول کرد. چیزی حدود ۲۴ صفحه دفاعیات به همراه حدود ۱۰۰ صفحه پیوست ارسال کردیم و امروز آخرین فرصت سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس است تا دفاعیات خودشان را به CAS  ارسال کنند.

او در پاسخ به این سوال که مگر باشگاه پرسپولیس در این پرونده مقصر بوده که از آن‌ها هم شکایت شده گفت: بالاخره CAS باید عدله و دفاعیات پرسپولیس را بشنود و برای آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره تاریخ اعلام رای پرونده سوپرجام اظهار کرد: به نظرم اگر داور از دفاعیات ما و طرف مقابل اقناع شود، ظرف یکی، دو ماه آینده رای پرونده سوپرجام اعلام می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)