پرسپولیس نیوز: ملی‌پوش امید پرسپولیس گفت: خوشحال هستم مزد زحمات خودم را گرفتم و خوشحال‌تر می‌شوم با وجود همه مشکلاتی که بود این بار طلسم را بشکنیم. کار خیلی سختی داریم ولی با تمام وجود دنبال این هدف هستیم.

امیر روستایی که در فهرست نهایی تیم ملی المپیک حضور دارد و امشب همراه این تیم راهی تایلند می‌شود، در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: کار سختی را پیش رو داریم. سه بازی سخت انتظار ما را می‌کشد. مشکلاتی داشته‌ایم ولی خودمان را آماده کرده‌ایم. فکر می‌کنم بازی اول اهمیت خیلی زیادی دارد و اگر بتوانیم آن را به سود خودمان رقم بزنیم از نظر روانی شرایط خیلی بهتری برای بازی‌های بعدی خواهیم داشت. بازی با ازبکستان خودش در حکم یک بازی فینال است.

وی ادامه داد: من چه زمان آقای پیروانی و چه زمان آقای کرانچار در فهرست تیم ملی المپیک بودم. خوشحالم تا این جا توانستم مزد زحمات خودم را بگیرم و خوشحال‌تر می‌شوم که طلسم را بشکنیم و من هم بتوانم به تیم ملی المپیک کمک کنم.

روستایی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی المپیک در زمان‌هایی که شرایط خیلی بهتر داشت، نتوانست به خواسته خود برسد. از این نظر شاید کار ما سخت‌تر به نظر برسد ولی بچه‌ها واقعا انگیزه بالایی دارند و با هدف صعود راهی مسابقات می‌شویم. امیدوارم من هم خوب کار کنم و نماینده شایسته‌ای از پرسپولیس باشم و دل مردم و هواداران را شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)