پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: صادقانه می‌گویم؛ درباره برانکو ما هیچ ارتباطی با فدراسیون نداریم و هیچ تماسی بین ما و فدراسیون برقرار نشده است.

محمد حسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد جلسه امروز با سرمربی این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه نیم فصل در حال تمام شدن است و روز جمعه بازی آخر نیم فصل ما خواهد بود، باید یکسری پرداختی‌ها را انجام بدهیم. باید قسط اول مطالبات کالدرون را پرداخت کنیم و بعد از آن باید قسط دوم را بلافاصله بپردازیم. بشار رسن و رادوشوویچ هم برای پرداختی‌هایشان آمدن و روز جمعه عازم سفر هستند. باید در این فاصله تا آغاز نیم فصل دوم ۲۰ درصد به بازیکنانمان پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: ما را به خاطر بدهی‌های گذشته از نقل و انتقالات محروم کرده‌اند. باید آنها را هم پرداخت کنیم. پول بازیکنان جدید و بازیکنان جدیدی که می‌خواهیم جذب کنیم چه داخلی و چه خارجی باید بدهیم. بنابراین با یک چالش خیلی بزرگ مالی مواجه هستیم.

انصاری‌فرد افزود: نمی‌خواهیم خدای ناکرده دل هوادارانمان را خالی کنیم، اما باید بگویم دچار چنین چالش‌های مالی هستیم و باید اینها را برطرف کنیم. با توجه به دریافتی که از اسپانسرهایمان داشتیم توانستیم حدود ۳۰ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. بدهی‌هایی که داشتیم را پرداخت کردیم تا بتوانیم مجوز حرفه‌ای را دریافت کنیم. خیلی از بدهی افراد، هتل‌ها و شرکت‌هایی که داشتیم را پرداخت کردیم تا کارمان به بن‌بست نخورد. اردوی قطر را هم داریم که باید کارهای آن را انجام بدهیم. بنابراین هواداران بدانند ما در این وضعیت باشگاه را اداره و مدیریت می‌کنیم،‌ ولی اینطور هم نیست که کاری نتوانیم بکنیم. به طور شبانه‌روز در تلاش هستیم و تمام ارکان باشگاه حتی بعضی از شب‌ها تا آخر وقت و ساعت ۱۱ و ۱۲ شب تلاش می‌کنیم که این کارها را مدیریت کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم این گپ یک ماهه را برطرف کنیم و بعد از آن رونمایی از کارگزار جدیدمان را که قرار بود خیلی وقت پیش انجام شود، خواهیم داشت. این مسئله به خاطر مسائل فنی عقب افتاد. ان‌شاءالله اگر مجری و کارگزار ما رونمایی شود خیلی از مشکلاتمان برطرف خواهد شد.

وی در مورد صحبت‌های شب گذشته کالدرون که باعث نگرانی برخی هواداران شد، عنوان کرد: من از همه به خصوص کالدرون تشکر می‌کنم که با این وضعیت تحمل کرد. او ۳-۴ ماه کار کرد و حتی یک ریال هم دریافت نکرد. خدا را شکر ۱۸۵ هزار دلار به او پرداخت کردیم. بازیکنان من حتی یک ریال هم دریافت نکرده بودند اما حدود ۳۰ درصد مطالباتشان را پرداخت کردیم. هم بازیکنان و هم کادر فنی صبر کردند و با باشگاه همکاری کردند. خیلی از مطالبات گذشته ما باقی مانده است. بحث جناب برانکو هم باقی مانده که نمایندگان ما در زاگرب در حال مذاکره هستند و همچنین بحث بودیمیر هست. خیلی از این مطالبات را باید پرداخت کنیم، ولی واقعا کادر فنی و بازیکنان با ما همکاری کردند. از آنها تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانیم صبوری آنها را به نحو احسن جبران کنیم تا باشگاه دچار چالش نشود. ما در صدر جدول هستیم و امیدواریم این آرامش را با پرداختی‌هایی که انجام می‌دهیم مدیریت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود کالدرون شرط‌هایی را مطرح کرده که او در جریان آنها قرار نداشته، گفت: او صحبت‌هایی را با من انجام داده بود قرار شد بعد از بازی نساجی هم نشستی داشته باشیم تا بدانیم نحوه پرداختی به ایشان چگونه باشد. ان‌شاءالله روز جمعه جلسه خوبی با کالدرون خواهیم داشت و به نظرم مشکلی برای پرداخت قسط اول وجود نخواهد داشت. در مورد قسط دومش هم باید صحبت کنیم ببینیم در چه تاریخ‌هایی باید این کار را انجام بدهیم و مطمئن هستم به توافق خواهیم رسید.

وی در مورد گلایه کالدرون از ابتدای زمان حضورش در پرسپولیس مبنی بر اینکه ۱۰۰ هزار دلار از توافقش کم شده و قرار بوده بعدا به عنوان پاداش به او پرداخت شود، عنوان کرد: من در جریان این موضوع نیستم، چون در آن زمان نبودم هیچ اظهارنظری نمی‌کنم ولی حتما صحبتی بوده که او صادقانه می‌گوید، اما من در جریانش نبودم.

انصاری‌فرد در خصوص تهیه بلیت رفت و برگشت برای سرمربی تیم اظهار داشت: بلیت‌هایی که می‌گرفتند چون مقصد دور بود، گفتیم اجازه بدهیم خودمان بگیریم. امروز هم تاریخ برگشت را هم اوکی کردیم که ۸ ژانویه باشد و می‌گیریم و به او می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا برای جذب مهاجم خارجی به نتیجه رسیده‌اند، گفت: ما بازیکنی را تقریبا به نتیجه رسیده‌ایم که به ایران بیاید و مذاکره نهایی را داشته باشیم. به ما گفتند به ما اجازه بدهید یک روز بعد از کریسمس که در هفته آینده است باشد. او بعد از این تاریخ به ما ملحق می‌شود.

وی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس نگران تکرار شدن سرنوشت استراماچونی برای گابریل کالدرون هستند اظهار داشت: امروز جلسه خیلی خوبی با کالدرون داشتیم. در مورد اردوی قطر بازیکنان و سایر مسائلی که وجود داشت، با هم به تفاهماتی رسیدیم. در مورد جایی که قرار است در قطر اردو بزنیم و هتل با او و دستیارانش چک کردیم و آنها پسندیدند. از این بابت مشکلی نیست. تاریخ‌ها و بازی‌های دوستانه را با هم چک کردیم. مشکلی نداریم، اما بالاخره باید پرداختی را به ایشان داشته باشیم.

انصاری‌فرد در مورد پرداختی به بازیکنان که یکی از شرط‌های کالدرون است عنوان کرد: ۲۰ درصد بازیکنان را در همان فاصله‌ای که به آنها قول دادیم حتما انجام می‌دهیم. یکسری از بازیکنان مطالباتی از سال گذشته دارند که باید بعد از اینکه این مشکلات را حل کردیم، بدهی آنها را هم پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه وزارت ورزش برای حل مشکلات استقلال وارد عمل شد و آیا باشگاه پرسپولیس هم انتظاراتی دارد، اظهار داشت: ما از وزارت ورزش و دولت انتظاری نداریم. خودمان از طریق اسپانسرها قبول مسئولیت کردیم. به هر حال می‌شود که وزارت ورزش و افرادی که صاحب نفوذ هستند دخالت کنند و جاهایی سفارش ما را بکنند، اما اینکه بخواهیم از دولت پولی بگیریم این‌طور نیست. طبق قراری که با اسپانسر داریم فقط مشکل ما این یک ماه است. اگر این فاصله را پر کنیم مشکلی برای آینده نخواهیم داشت.

وی در مورد آخرین وضعیت برانکو تصریح کرد: الان در حال مذاکره هستیم. از طریق نماینده حقوقی و مالی خودمان با او در حال ارتباط هستیم. تا الان که می‌گویم به توافقات نسبتا خوبی رسیده‌ایم. ان‌شاءالله بتوانیم امشب قراردادی را با او امضا کنیم.

انصاری‌فرد در مورد اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس توافقاتی در مورد پرداخت مطالبات برانکو داشته‌اند، عنوان کرد: صادقانه می‌گویم؛ ما هیچ ارتباطی با فدراسیون نداریم، هیچ تماسی بین ما و فدراسیون برقرار نشده است و هیچ مسئله‌ای بین ما و فدراسیون در این مورد نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا ماجرای بیرانوند به طور کامل حل شده، افزود: بله، با بیرانوند صحبت کردیم. از بیرانوند و کالدرون بسیار تشکر می‌کنم که اجازه ندادند این مسئله حاشیه‌ساز شود.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیرانوند قبول کرد که تا بازی آخر نیم‌فصل یعنی روز جمعه استراحت کند و از روزی که تمرینات شروع می‌شود با عزم راسخ بیاید. کالدرون هم گفته او گلر اول تیم ما است و ان‌شاءالله با همین آرامش تیم را برای قهرمانی می‌بریم.

وی در مورد مذاکره باشگاه‌های دیگر برای جذب بازیکن اظهار داشت: ما به یکسری از باشگاه‌ها نامه زدیم و درخواست بازیکنانی که مدنظر کالدرون هستند را به آنها داده‌ایم. قصد داریم یکی دو بازیکن داخلی و یک بازیکن خارجی بگیریم. ان‌شاءالله بتوانیم انتظارات کالدرون را برآورده کنیم و به توافقاتی برسیم.

انصاری‌فرد در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون لیست مازادی را به باشگاه ارائه کرده، تصریح کرد: بعد از بازی مقابل نساجی ان‌شاءالله جلسه‌ای برای لیست مازاد خواهیم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)