پرسپولیس نیوز: مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: پیش از دیدار پرسپولیس و سایپا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تندیس نوع‌دوستی و مسئولیت‌های اجتماعی به سرمربی سایپا و دروازه‌بان پرسپولیس اهدا می‌شود.

به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال, حجت‌الله بهمنی, اعلام کرد: خانواده بزرگ فوتبال همواره در بلایای طبیعی و اتفاقات ناگواری که در کشور رخ می‌دهد در امداد رسانی پیشگام و پیشرو بوده است. این خصلت پهلوانی مربیان، فوتبالیست‌ها و مدیران میراث ارزشمندی است که از پهلوانان و اسطوره‌های ورزش به خانواده بزرگ فوتبال رسیده است.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ تصریح کرد: زلزله دردناک کرمانشاه در سال گذشته و سیل اخیردر استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان  باعث شد شماری از هموطنان عزیزمان را در این حوادث از دست بدهیم و خانواده‌های زیادی داغدار و بسیاری نیز بی‌خانمان شدند. در زلزله کرمانشاه علی دایی سرمربی تیم سایپا با جمع آوری کمک‌های مردمی و ساخت خانه‌هایی در یک روستا در کرمانشاه نماینده شایسته اهالی فوتبال در امدادرسانی به زلزله زدگان بود.

وی افزود:  درسیل اخیر نیز فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال استانی به همراه فوتبالیست‌های زیادی به کمک مردمان دردمند سیل زده شتافتند. سردار آزمون در استان گلستان، محمد انصاری در استان مازندران و علیرضا بیرانوند در استان لرستان در امداد رسانی به مردم سیل زده پیشگام شدند. به همین مناسبت هم پیش از  دیدار پرسپولیس و سایپا از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران به علی دایی و علیرضا بیرانوند به نمایندگی از جامعه فوتبال تندیس نوعدوستی و مسئولیت‌های اجتماعی اهدا می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)