پرسپولیس نیوز: کریستین اوساگونا، مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانم که به چه تیم بزرگی آمده‌ام و می‌خواهم آنقدر خوب باشم که چند سال در پرسپولیس بمانم.

کریستین اوساگونا پس از ثبت قراردادش با پرسپولیس در هیئت فوتبال تهران در گفت‌وگو با سایت این باشگاه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به چنین تیم بزرگی پیوسته‌ام. من قبلاً هم در لیگ ایران بازی کرده‌ام و می‌دانم که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است. وقتی پرسپولیس پیشنهاد داد، به آینده‌ام فکر کردم و به نظرم رسید که اینجا بهترین فرصت را برای درخشش به من می‌دهد.

وی در ادامه افزود: می‌دانم پرسپولیس اکنون صدرنشین لیگ است و جایگاه یک تیم بزرگ هم همینجاست. آمده‌ام که خودم را نشان دهم، سخت کار کرده و تفاوت ایجاد کنم.

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی کردن برای هواداران پرسپولیس گفت: حس فوق‌العاده‌ای خواهد بود. بازی کردن مقابل هواداران زیاد که تو را حمایت می‌کنند، آرزوی هر بازیکنی است، اما نمی‌خواهم فقط صحبت کنم و اینجا آمده‌ام که تلاش کنم و برای تیم مؤثر باشم. اگر بتوانم برای تیم مفید باشم و در پایان فصل قهرمان شویم، آن وقت بهترین اتفاق ممکن افتاده است و کل تیم خوشحال خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)