پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، گفت: موضوع پیگیری انتقال سروش رفیعی به پرسپولیس و نامه‌ای که در این ارتباط دادیم مربوط به ۲ سال قبل است.

علیرضا اژدری‌زاده در مورد بحث شکایت باشگاه فولاد خوزستان از پرسپولیس بابت جذب سروش رفیعی، گفت: این موضوع چیز جدید و خاصی نیست. این بحث مربوط به دو سال قبل است. بعد از اتمام خدمت سروش رفیعی و اینکه او در حال رفتن به پرسپولیس بود نامه نوشتیم و اعلام کردیم که این بازیکن با ما قرارداد دارد و باید به آن قرارداد پایبند باشد و در خواست کردیم در این مورد فدراسیون حق فولاد را پیگیری کند. سپس هم رفیعی به پرسپولیس رفت و بعد از آن راهی قطر شد.

وی افزود: ما همان موقع این نامه را به فدراسیون نوشتیم و درخواست کردیم که رفیعی به قرادادی که دارد متعهد باشد و اگر به پرسپولیس پیوسته حق و حقوق باشگاه لحاظ شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا قصد دارند با مطرح شدن دوباره این مسئله این بحث را پیگیری کنند، گفت: مطمئنا وقتی این پرونده جاری است باید این مسئله رسیدگی شود.

اژدری‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود امکان محرومیت پرسپولیس وجود دارد و آیا آنها این هدف را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است. حمیدرضا گرشاسبی سرپرست این تیم هم از دوستان ما است که او در سطح استان هم خدمات شایانی داشته است. سروش رفیعی هم بازیکنی شایسته و خوب است. اصلا به دنبال برخورد قهری نیستیم. اختلافی در این مورد وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود. همانطور که باشگاه باید طلب‌ها و حقوق بازیکن را پرداخت کند برعکس این مسئله هم هست و این موضوع در فضایی مناسب پیگیری می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)