پرسپولیس نیوز: احمدرضا عابدزاده با خریداری و مدیریت تیم فوتبال اف سی عابدز با سرمربی گری حامد کاکاوند به عرصه فوتبال کشور بازگشت.

احمدرضا عابدزاده اسطوره فوتبال کشورمان بعد از خداحافظی از فوتبال کشورمان چند سالی در آمریکا در عرصه فوتبال فعالیت کرد و تیم و آکادمی به نام خود راه اندازی کرد اما به دلیل علاقه به وطن، آکادمی و پرورش استعدادهای فوتبالی را در کشورمان ادامه داد و در شرایطی که فعالیتش در حوزه فوتبال فقط به همان آکادمی و تربیت و کشف و پرورش استعدادهای فوتبالی در آکادمی اش معطوف بود، تصمیم به راه اندازی تیم فوتبال بزرگسالان گرفت.

تیمی به نام اف سی عابدز که قرار است از همان رده های ابتدایی لیگ کار خود را آغاز نماید و پله پله بالا بیاید. تیمی که فوتبالی صحیح و سالم و زیبا شعار آن ست.

تیمی با مدیریت و مالکیت احمد رضا عابدزاه و سرمربی گری حامد کاکاوند که خود از بازیکنان سابق فوتبال کشورمان است و تجربه بازی در لیگ‌های خارج از کشور را هم دارد.

اف سی عابدز با اولین حضور خود در لیگ دسته یک تهران در شرایطی که در کمترین زمان باقی مانده به شروع لیگ فعالیت خود را آغاز کرد توانست با هدایت و برنامه ریزی خوب سرمربی خود با بازی‌هایی زیبا و دلچسب و اغلب پرگل مقتدرانه و بدون هیچ باختی به عنوان تیم دوم جدول به لیگ برتر تهران صعود کند.

اف سی عابدز که بازیکنانش در کمترین زمان ممکن و فقط با یک اردوی تمرینی قبل از شروع مسابقات که به پیشنهاد سرمربی در شمال کشور برگزار شد، با هماهنگی و نظم بالای بازیکنان توانست بدون باخت مسیر خود را در لیگ دسته یک تهران به انتها برساند و راه خود را در لیگ برتر تهران آغاز نماید.

راهی که کمی دشوارتر از قبل و طولانی تر است، لیگی که بیشتراز ۱۵ تیم در آن حضور دارند و بازی ها به شکل رفت و برگشت است.

نقاط قابل توجه در اف سی عابدز، بازی روی زمین آنها و پاسکاری‌های متعدد و بی نقصشان بود و اتفاق‌ها و رکوردهای موفقی که توانستند ثبت کنند از نداشتن هیچ باختی در تمام طول مسابقات، نظم فراوان، خط دفاع و حمله موفق و تا کشف پدیده لیگ.

سرمربی اف سی عابدز که برنامه‌ها و اتفاقات بلند مدت و مدونی را برای اف سی‌عابدز خبر می دهد و تاکید بر فوتبالی سالم دارد، چیزی که اولویت مهم عقاب آسیاست.

همچنین او به آکادمی فوتبال عابدزاده اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد که قرار است در افی سی عابدز از ستاره‌های آکادمی بهره مند شوند و مسیری شوند برای ادامه راه ستاره‌های آکادمی و این شیوه‌ای درست برای تربیت بازیکنان است، شاید همان راهی که اغلب ستاره‌های دنیا از چلسی و باشگاه بازیکن سازی و بازیکن پروری پیش گرفتند.

حامد کاکاوند سرمربی تیم اف سی عابدز که مدیریت آکادمی فوتبال احمدرضا عابدزاده را هم عهده دار است از قهرمانی بدون باخت آکادمی عابدزارده در تورنمنت تهران خبر داد و اینکه تیم آکادمی در ادوار و سالیان متمادی توانسته این عنوان را کسب کند. او همچنین ادامه داد که این اسامی را در آکادمی به خاطر بسپارید چرا که قطعا در آینده‌ایی نه چندان دور این اسامی ستاره‌های تیم ملی فوتبال کشورمان خواهند شد و در تیم‌های بزرگی حضورشان را خواهیم دید، میلاد اکبری، مهدی طاعتی، یارا تاجیک، محمد حسین اسدی و متین میرهاشمی ستاره‌های آکادمی عابدزاده هستند که در پست های مختلف خودشان خوش می درخشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)