پرسپولیس نیوز: بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان فردا (شنبه) خود را به کادرفنی جدید تیم ملی معرفی خواهند کرد.

مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان برای دو بازی دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی ۲۵ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است. اردوی تیم ملی از فردا آغاز خواهد شد و طبق برنامه بازیکنان ساعت ۱۰ صبح فردا (شنبه) باید در کمپ تیم‌های ملی خود را به کادرفنی جدید تیم ملی معرفی کنند.

بازیکنان پرسپولیس با توجه به حضور در فینال جام حذفی که روز یکشنبه در اهواز مقابل داماش گیلانیان برگزار می‌شود، از روز دوشنبه در اردو حاضر خواهند شد. علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و مهدی ترابی سه بازیکن پرسپولیس هستند که با دو روز تأخیر در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد.

خبر دیگر از تیم ملی اینکه وحید هاشمیان، مربی ایرانی تیم ملی روز گذشته به تهران رسید و علاوه بر جلسه‌ای که با مارک ویلموتس داشت، از آکادمی ملی فوتبال و امکاناتش بازدید کرد. او همچنین همراه با ویلموتس در تمرین تیم جوانان حاضر شد. دیگر دستیاران ویلموتس هم به ایران آمده‌اند و از فردا تمرینات تیم ملی را زیر نظر خواهند گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)