محمد ستاری، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: می‌خواهیم ثابت کنیم نتایج خوبی که در نیم فصل اول گرفتیم اتفاقی نبود و در واقع این، بی‌توجهی مسئولان به تیم است که بازیکنان را ناراحت کرده است.

محمد ستاری  در مورد دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر که با تساوی یک – یک به پایان رسید، اظهار داشت: تراکتورسازی در نیمه اول بهتر از ما بازی کرد و مالک توپ بود و حتی به گل رسیدند ولی در نیمه دوم این تیم ما بود که عملکرد بهتری داشت و باهوش‌تر ظاهر شد.

وی افزود: در این بازی ما مالکیت بیشتری روی توپ داشتیم و اگر از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم تراکتورسازی را در خانه خودش شکست دهیم. همین برتری ما تماشاگران تیم حریف را کلافه کرده بود چرا که به خوبی آنالیزشان کرده بودیم و توپ و میدان را از آنها گرفتیم.

بازیکن تیم پارس جنوبی جم تصریح کرد: در این بازی اصلا بی‌انگیزه نبودیم و اگر بودیم در آن جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مساوی هم نمی‌گرفتیم. با این تساوی، تیم تراکتورسازی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد و ما برای دل خودمان بازی می‌کنیم. می‌خواهیم ثابت کنیم نتایج خوبی که در نیم فصل اول گرفتیم اتفاقی نبود و در واقع این، بی‌توجهی مسئولان به تیم است که بازیکنان را ناراحت کرده است. در فصلی که گذشت ما تیم شایسته‌ای بودیم و این بی توجهی‌ها بوده است که باعث شد در نیم فصل دوم بد نتیجه بگیریم و حاشیه‌هایی برای تیممان بوجود بیاید.

ستاری گفت: این موضوع آنقدر مطرح شده که نه من و نه هیچ یک از بازیکنان تیم علاقه‌ای به صحبت در موردش نداریم. این تیم فقط تارتار و رضائیان را دارد. انگار نه انگار که تیم پارس جنوبی متعلق به یک شهر است و در قبالش مسئول هستند. هیچکس حواسش به این تیم نیست و ما هم دیگر اعتراضی نمی‌کنیم. می‌خواهیم این یک هفته باقی مانده را هم برای دل خودمان بازی کنیم.

وی در مورد بازی سرنوشت‌ساز هفته آخر در برابر پرسپولیس عنوان کرد: ما خوشحالیم که نتیجه قهرمانی به هفته آخر و بازی با ما کشید. چرا که دیگر در یک بازی تشریفاتی به میدان نمی‌رویم و آخرین بازی لیگ بدای ما هم جذاب باقی ماند. این حساسیت و هیجان برای من جذاب است و هفته آخر زیبا خواهد شد. فعلا که بحث فوتبال داغ است و اتفاقات زیادی در اروپا افتاد. فکر کنم لیگ ما هم در هفته آخر همان هیجان را تجربه کند.

بازیکن تیم پارس جنوبی در مورد برخی حواشی پیرامون مهدی تارتار و تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: هیچ حساسیتی وجود ندارد. در بازی با تیم تراکتورسازی هم برخی تبریزی‌ها که سابقه پوشیدن پیراهن تیم تراکتورسسازی را داشتند، در تیم ما بودند و تراکتورسازی هم سهمیه آسیایی می‌خواست ولی هرگز اتفاقی رخ نداد. در بازی با تیم پرسپولیس هم همین شرایط وجود دارد. ما ثابت کردیم برای خودمان بازی می‌کنیم نه هیچ تیم دیگری. در بازی رفت هم برابر پرسپولیس محکم بازی کردیم.

ستاری ادامه داد: هر مربی و بازیکنی خودش را بیشتر از هر کس دیگری دوست دارد. مخصوصا حالا که همه چیز به بازی آخر کشیده است، همه نگاه‌ها به بازی ما و پرسپولیس است. پس هم بازیکنان و هم کادر فنی می‌خواهند قدرت و توانایی فنی و تاکتیکی خود را نشان دهند. هواداران سپاهان خیالشان راحت باشد ما با تمام توان بازی می‌کنیم. سابقه مربی و بازیکن ما در تیم پرسپولیس تاثیری در نتیجه این بازی نخواهد داشت.

ستاری در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم پایان هفته خوبی در لیگ برتر داشته باشیم چرا که هر بازیکنی خود را بیشتر از دیگران دوست دارد. در لیگ ما هم تا آخرین لحظه و تا وقتی که چیزی را امضا نکرده باشید هیچ انتقال و مذاکره‌ای قطعی نیست و معلوم نیست چه کسی به کدام تیم می‌رود. پس هیچ بازیکنی به خاطر هیچ تیمی شرافت خود را نمی‌فروشد. اگر بازیکنی با کیفیت بازی کند طرفداران آن تیم و مسئولان تمایل بیشتری به خریدش دارند. پس خیال همه راحت باشد که اتفاقی رخ نمی‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)