پرسپولیس نیوز : مشاور فدراسیون فوتبال در امور مسئولیت‌های فرهنگی، اجتماعی و بازی جوانمردانه گفت: باشگاه‌ها مکلف شدند تا به منظور رفع مشکلات، فروش بلیت الکترونیکی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، غلامحسین زمان آبادی گفت: دومین نشست آسیب شناسی رفتارهای پرخاشگرانه هواداران را بعد از ظهر امروز با حضور محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون و مسئولین ذیربط برگزار می‌کنیم. در نشست امروز، ادامه مباحث جلسه نخست را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: سه جایگاه ویژه در نظر گرفتیم و  ۲۰۰ نفر هوادار که تحصیلات‌شان از لیسانس به بالا است با کمک جمعیت حامیان هوادار، آموزش‌های لازم از قبیل آتش نشانی، کمک‌های اولیه را می‌بینند  و همچنین اشعاری متناسب با این مسابقات را به آنها آموزش می‌دهیم.

مشاور فدراسیون فوتبال در امور مسئولیت‌های فرهنگی، اجتماعی و بازی جوانمردانه افزود: با توجه به اولین جلسه‌ای که هفته گذشته در سازمان لیگ برگزار شد، باشگاه‌ها نیز مکلف شدند به منظور رفع مشکلات، فروش بلیت الکترونیکی را در دستور کار قرار دهند  و تمام صندلی‌ها شماره گذاری شود.  همچنین دوربین‌های مدار بسته در جایگاه تماشاگران نصب شود تا  اگر فردی حقوق دیگران را سلب کرد از طریق کمیته اخلاق از دیدن بازی مورد علاقه تیمش محروم شود.

وی اظهار داشت:  با کمک شهرداری تهران قصد داریم تورهای یک روزه ای با هزینه متناسب برای هواداران در پارک طالقانی و میادین اصلی شهر فراهم کنیم تا آنها بتوانند به راحتی بازی‌های تیم های مورد علاقه‌شان در مکانی به غیر از ورزشگاه تماشا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)