پرسپولیس نیوز: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس مواضع این باشگاه در قبال ناراحتی سرمربی این تیم را اعلام کرد.

حسین قدوسی، در پاسخ به این سؤال که دلایل ناراحتی گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس چیست، اظهار داشت: بنده در این باره اظهارنظر نمی کنم. او به همراه دستیارانش روز گذشته در باشگاه حاضر شدند و اتفاقاً جلسه خوبی هم با مدیرعامل داشتند.

وی افزود: در این جلسه نکات مربوط به سفر خودش و دستیارانش مطرح شد و برنامه‌ریزی‌ها برای این سفر انجام شد همچنین صحبت‌هایی درباره اردو در قطر و کمپ‌های پیشنهادی در این کشور مطرح شد که در نهایت کالدرون با یکی از کمپ‌ها موافقت کرد. حتی در خصوص برنامه تمرینی صحبت‌ها مطرح شد.

قدوسی ادامه داد: درباره مسائل قرارداد کالدرون نکاتی عنوان شد و انصاری‌فرد هم صحبت‌هایی را مطرح کرد و در نهایت آنها عکسی هم به یادگاری گرفتند و بعد از جلسه آقای انصاری‌فرد در جمع خبرنگاران از صبوری و همراهی کالدرون و بازیکنان تشکر کرد. حتی در حالی که خبرنگاران در خصوص صحبت‌های کالدرون در تلویزیون سؤالاتی از مدیرعامل باشگاه می‌پرسیدند او واکنش نداشت و فقط به تشکر از همراهی کادر فنی و بازیکنان پرداخت

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل مالی کالدرون خاطرنشان کرد: یک سوم از قسط اول قرارداد کالدرون پرداخت نشده و قسط دوم او هم در حال فعال شدن است و آقای انصاری‌فرد در مصاحبه‌ای که انجام داد از زحمات کالدرون تشکر کر. زمانی که انصاری فرد به باشگاه آمد هیچ پولی به این مربی داده نشده بود و مدیرعامل پرسپولیس با حضورش در باشگاه دو سوم از قسط اول را به سرمربی تیم پرداخت و مکرر هم از وی بابت همراهی تقدیر کرده. ناراحتی او گویا مربوط به برخی مسایل قراردادی است که آن هم حل می شود.

وی با اشاره به هواداران پرسپولیس تأکید کرد: هواداران عزیز پرسپولیس باید بدانند که این تیم در شرایط کنونی نیاز به آرامش دارد، باز هم می‌گویم در خصوص ناراحتی آقای کالدرون نظری ندارم و معتقدم که برخی از مسائل در خود خانواده حل می‌شود و این را محض اطلاع هواداران باید بگویم که زمانی که آقای انصاری‌فرد وارد باشگاه شد حساب باشگاه خالی از پول بود و بخشی از درآمدها بابت مطالبات فصل گذشته بازیکنان هزینه شده بود و باشگاه بدهی های بسیار دارد.

قدوسی اضافه کرد: شروع کار آقای انصاری‌فرد در شرایطی بود که فقط یک هفته برای باشگاه فرصت بود تا برای اخذ مجوز حرفه‌ای اقدام کند در حالی که پیش از آن هیچ اقدامی در باشگاه نشده بود و در شرایطی که حساب باشگاه خالی بود باید اقدامات لازم با پرداخت بدهی و امور مدنظر ای اف سی انجام می‌شد تا تیم حذف نشود. در هر صورت با تلاش همه عوامل در باشگاه پرداخت بدهی‌ها صورت گرفت تا خطر حذف از آسیا از باشگاه رفع شود. همچنین با بازگشت افشین پیروانی خیلی از حاشیه‌ها کنترل شد و اقدامات موثر زیاد دیگری هم صورت گرفت .

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه با جذب حامیان مالی جدید باشگاه به دنبال برطرف کردن مسائل مالی بوده اظهار داشت: بازیکنان حتی یک درصد دریافتی برای فصل جدید نداشتند اما با کوششی که در باشگاه شد ۳۰ درصد پرداختی به آنها داده شد تا تیم روال خودش را طی کند. پرسپولیس در یک ماه آینده پرداختی‌های زیادی خواهد داشت و مدیریت باشگاه به خصوص آقای انصاری‌فرد شب و روز در حال تلاش است تا این چالش‌ها را مرتفع کند به همین خاطر هواداران عزیز باید صبور باشند تا این مشکلات یک به یک حل شود.

وی در پاسخ به این سؤال که در هر صورت کالدرون هم یکسری گلایه‌ها دارد که آنها چطور قرار است حل شود، گفت: گلایه‌های آقای کالدرون مربوط به قراردادش است که البته باشگاه در تلاش است تا این مسائل برطرف شود.آقای انصاری فرد همیشه آماده شنیدن صحبت های آقای کالدرون هست و مشکلی از این بابت ندارد و همواره هم از او تشکر کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)