پرسپولیس نیوز: کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که تیم فوتبال امید کشورمان با بازیکنانی که در اختیار دارد، می‌تواند به مسابقات المپیک صعود کند.

کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال امید کشورمان پیش از اعزام به تایلند و حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در خدمت تیم امید هستم. به دعوت استیلی من و سایر دوستان آمدیم تا کنار تیم امید باشیم و بتوانیم نه کمک حال، بلکه از نظر روحی به آنها انگیزه بدهیم.

وی ادامه داد: این تیم پتانسیل دارد. اکثر بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند و لژیونر هم در جمع آنها حضور دارد. تدارک خوبی هم دیده‌اند و شرایط‌شان خوب است. امیدوارم که بتوانند به مسابقات بروند و به المپیک صعود کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه برخی می‌گویند نباید به این تیم برای صعود به المپیک امیدوار بود و برخی هم می‌گویند با توجه به نبودن فشار روی آنها این تیم می‌تواند موفق شود، گفت: باید امیدوار باشیم. آن زمان که ما هم بازی می‌کردیم، امیدوار بودیم. ما نباید این بازیکنان را بی‌انگیزه کنیم و باید امید بدهیم. حالا تیم هم مشکلات خودش را دارد، اما ما امیدواریم که آنها به المپیک صعود کنند.

باقری در واکنش به این مسئله که این تیم هم خوب حمایت شده است و علاوه بر اختصاص دادن زمین اصلی کمپ تیم ملی وزارت ورزش و جوانان هم کمکی دو میلیاردی به این تیم داشته است، خاطرنشان کرد: بله، گفتم که حمایت‌های خوبی از این تیم شده است و امیدوارم با بازی‌های خوب خودشان فوتبالدوستان ایرانی را خوشحال کنند.

وی درباره اینکه فوتبال ایران در آسیا همیشه مدعی است، اما چرا تیم‌های ملی و باشگاهی مدت‌ها به دور از قهرمانی بوده‌اند و چگونه ما اول آسیا هستیم اما قهرمانی کسب نمی‌کنیم، گفت: این جایگاه‌ها اسمی است. خودتان گفتید و دوست‌تان هم گفت که واقعی نیست. ما همیشه مشکلات مدیریتی را در فوتبال‌مان داشتیم و این باعث شده در تیم ملی و تیم امید لطمه بخوریم. دعواهای مدیریتی و مربیان به ما ضربه زده است. ما در ایران زندگی می‌کنیم و همه چیزمان به هم می‌آید. باید با این واقعیت کنار بیاییم.

کاپیتان سابق تیم ملی درباره بازی‌های پیش روی تیم امید که با ازبکستان، کره‌جنوبی و چین هم‌گروه است، اظهار داشت: شرایط سخت است. امیدها در بازی دوستانه قبلی که با ازبکستان داشتند هم شکست خورده بودند. بازی‌ها سخت است، اما این مسابقات فرق دارد. ان‌شاءالله با انگیزه بازی کنند و موفق شوند.

باقری در واکنش به برخی خبرها مبنی بر اینکه میان افشین پیروانی و گابریل کالدرون اختلاف وجود دارد، گفت: اول از همه این را بگویم که برخی رسانه‌ها نوشتند دعوا شده است، اما واقعیت ندارد. من همیشه در تمرین پرسپولیس هستم و بین کالدرون و پیروانی اتفاقی رخ نداده و دعوا یا درگیری لفظی نشده است. همه جا سوءتفاهم وجود دارد که شاید من از حرف کسی خوشم نیاید و این مسائل وجود دارد. این موارد هم به مسائل مدیریتی برمی‌گردد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا کالدرون به ایران بازمی‌گردد یا نه، خاطرنشان کرد: فعلاً که او در تعطیلات است و اجازه بدهید تعطلات تمام شود.

وی در مورد اینکه برخی مطرح کرده‌اند در تیم پرسپولیس جاسوس و خبرچین بوده است و آیا این موضوع صحت دارد یا نه، اظهار داشت: من جاسوسی ندیدم.

باقری درباره این سؤال که آیا مشکل میان کالدرون و پیروانی حل می‌شود یا نه، گفت: حل می‌شود. در این بین نقش مدیریت باشگاه خیلی مهم است تا این مسائل را حل و فصل کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه کالدرون هم با انصاری‌فرد باشگاه مشکلاتی دارد، یادآور شد: مشکلات مربوط به پرداخت دستمزد است که بالاخره باید حل و فصل شود. ما با این مشکل مواجه هستیم و استقلال هم مشکلات دارد. در تیم ملی هم مشکل داریم و اینجا همیشه از این مشکلات بوده است.

وی در مورد اینکه آیا خود او پولی از باشگاه دریافت کرده است یا نه، اظهار داشت: مشکلات برای من هم هست. اگر پول بدهند به ما هم می‌دهند و اگر ندهند، به ما هم نمی‌دهند.

باقری در واکنش به حضور امید عالیشاه و آدام همتی در لیست مازاد نیم فصل پرسپولیس گفت: در این چند سال که در پرسپولیس بودم، چه یکی دو سالی که با آقای دایی بودم و چه بعد از آن با برانکو در تیم بودیم یا الان که با کالدرون هستم، نظر من را هم می‌پرسند و مشورت می‌کنیم، اما من تصمیم نمی‌گیرم. تصمیم‌گیرنده نهایی سرمربی است و آقای کالدرون می‌داند. لیستی ارائه نشده، اما چند بازیکن را گفته بودند که نمی‌دانم نظرشان عوض شده است یا نه.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت تیم فوتبال امید کشورمان تصریح کرد: حرف خاصی نیست و امیدوارم که شاگردان استیلی نتیجه بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)