پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس به حضور نیافتنش در جشن قهرمانی و اتفاقات شب گذشته در فینال جام‌ حذفی واکنش نشان داد.


کریم باقری، در خصوص قهرمانی پرسپولیس در جام‌حذفی، حضور پیدا نکردن در جشن قهرمانی، اتفاقات بازی با داماش گیلانیان و حضور مارک ویلموتس در تیم ملی کشورمان صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

تبریک بابت قهرمانی در جام‌حذفی. از قهرمانی پرسپولیس و اتفاقاتی که شب گذشته به شما گذشت صحبت کنید…

من به کل مجموعه باشگاه و تیم این قهرمانی را تبریک می‌گویم چرا که تلاش‌های زیادی در این مدت انجام شد تا به اینجا رسیدیم. من یادم نمی‌آید که در این سال‌ها چنین نتایجی در پرسپولیس و حتی فوتبال ایران به دست آمده باشد. قهرمانی در جام ‌حذفی به افتخارات پرسپولیس اضافه شد و مسلماً بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه تلاش زیادی کردند و این زحمات به بار نشست و خوشبختانه توانستیم نتایجی درخور شأن پرسپولیس به دست بیاوریم.در این سال‌ها نتایج خوبی گرفتیم و جا دارد که از هواداران پرسپولیس تشکر و قدردانی کنیم که در سرما و گرما از پرسپولیس حمایت کردند و پشتیبان ما بودند.

 شب گذشته اتفاقات عجیبی در ورزشگاه رخ داد که شاید نمونه آن را نه تنها در فوتبال ایران بلکه در هیچ کجای دنیا ندیدیم. به نظر شما مشکلات از سمت چه کسی بود؟‌

ببینید  حق با تیم داماش بود چرا که آنها می‌خواستند تماشاگران‌شان در ورزشگاه باشند و شاید اگر ما هم جای آنها بودیم همین کار را می‌کردیم. اعتراض داماشی‌ها به حق بود و ما شب گذشته روی زشت فوتبال را دیدیم. امیدوارم کسانی که سهل‌انگاری کردند جرأت عذرخواهی و استعفا را داشته باشند چرا که اتفاقات خیلی زشتی در استادیوم رخ داد و هر کسی مسئول آن است باید پاسخگو باشد. خیلی بهتر می‌توانستند این بازی را برگزار کنند اما چیزی نمی‌شود گفت جز اینکه دیشب شب زشت فوتبال ایران بود.

 شما هم خیلی عصبانی بودید و حتی چند بار با سعید فتاحی و برخی از مسئولان برگزارکننده بازی جر و بحث کردید.

واقعاً هرج و مرج خیلی زیادی در زمین بود  و هیچکسی مسئولیت خودش را درست انجام نمی‌داد. هر کسی فامیل و اقوام خودش را به ورزشگاه آورده بود و کسی کاری به فوتبال نداشت. از در ورودی ورزشگاه تا داخل زمین بی‌نظمی بسیار زیادی وجود داشت و همین مسئله باعث عصبانیت من شد.

 اما شما روی سکوی قهرمانی نرفتید و این مسئله باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی شد…

من در بازی‌های قبلی این کار را انجام دادم اما بیشتر دوست داشتم بچه‌های تیم روی سکو بروند چرا که آنها برای قهرمانی تلاش کردند و حق آنها بود که روی سکو بروند. بودن یا نبودن من روی سکو تأثیری نداشت و بازیکنان از هر چیزی مهمتر هستند و باید روی سکو می‌رفتند تا مزد تلاش‌هایشان را بگیرند.

 یعنی هیچ ناراحتی نداشتید؟

من ناراحت نبودم اما برخی‌ها از قول خودشان چیزهایی می‌نویسند. من با کسی مشکل ندارم اما به هر حال بازی‌ها تمام شده و این صحبت‌ها مطرح می‌شود.

 آینده و ادامه فعالیت برانکو با پرسپولیس این روزها سوژه مهم هواداران است…

من اطلاع خاصی از این موضوع ندارم و این مسئله را از خود آقای برانکو بپرسید.

 پرسپولیس در این سه سال اخیر نتایج فوق‌العاده‌ای گرفت. فکر می‌کنید ادامه این روند چقدر امکانپذیر است؟

مسلماً‌ کار برای ما سال به سال سخت‌تر می‌شود چرا که سایر تیم‌ها به دنبال جذب بازیکن و تقویت شدن هستند و این مسئله کار ما را سخت می‌کند، اما ما در این مدت نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم اتفاقات خوبی در ادامه رخ بدهد تا در شروع فصل بتوانیم به بهترین شکل کارها را انجام دهیم.

 مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب و وحید هاشمیان هم دستیارش شد. در این باره چه صحبتی دارید؟

درباره تیم ملی حرف خاصی ندارم اما خوشحالم که وحید هاشمیان جزو کادر فنی تیم ملی شد چرا که استحقاقش را داشت و امیدوارم موفق باشد. من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)