پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما بدون ۵ بازیکن اصلی بودیم اما با لیاقت این بازی را بردیم.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز درباره این بازی گفت: به چیزی که در طول هفته گفته بودم رسیدیم. می دانستیم حریف سختی داریم. انها در ۷ بازی قبل مساوی کرده بودند و مقابل سپاهان و استقلال که رقبای اصلی ما بودند بهتر بازی کرد. ما بدون ۵ بازیکن اصلی بودیم اما با لیاقت این بازی را بردیم.

* می خواهیم با نتایج بهتر نیم فصل را به پایان برسانیم

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می گویم که تا لحظه آخر به دنبال برد بودند و همین میل باعث برد ما شد. به بازیکنان جوانم هم تبریک می گویم که در میدانی سخت خودشان را نشان دادند و طبیعی است که می خواهیم با نتایج بهتر نیم فصل را به پایان برسانیم.

* چرا باید با عالیشاه برخورد کنم؟

وی درباره اینکه روند بازی به گونه ای بود که شاید بازی می شد مساوی هم باشد و اینکه یکی دو بازیکن پرسپولیس به دنبال حاشیه سازی در این بازی بودند اظهار داشت: ما امروز بازی را بردیم و با لیاقت هم بازی را بردیم چون شانس گل بیشتری داشتیم و بازی را کنترل کردیم و می دانستیم گل می زنیم. ما نمی خواستیم مساوی کنیم بلکه بازیکنان کم تجربه را عقب گذاشتیم تا به گل برسیم. درباره حاشیه سازی ها هم که می گویید باید بگویم شما فکر می کنید مربی هستیم که می گویم از این کارها بکنند؟ من به ‌آن ها فوتبال بازی کردن یاد می دهم و برای همین در ۳ سال اخیر ۲ قهرمانی آ‌وردیم و یک نائب قهرمانی آوردیم. به فینال آسیا رفتیم چون فوتبال بازی کردیم و برای تحریک کاری نمی کنیم. دلیل این مسائل را در جای دیگر ببینید که آیا کسی باعث این موضوع شد یا نه. من چرا باید با عالیشاه برخورد کنم؟ چه کسی را تحریک کرد؟ به دنبال توپ بود که به توپ نرسید. اگر این طور باشد در هر بازی باید ۱۵ بازیکن کارت زرد بگیرند؟ چه تحریکی انجام داده است؟

* عصبانیت شما را به عنوان هوادار تراکتورسازی و ماشین درک می کنم

برانکو ادامه داد: من عصبانیت شما را درک می کنم و می دانم هوادار تراکتورسازی و ماشین سازی هستید. حق هم دارید. این بازی فوتبال است.

* ما از کسی کمک نمی خواهیم
وی در ادامه نشست خبری خود تصریح کرد: ما همزمان ۲ لیگ را بازی کردیم. در لیگ ایران و لیگ آسیا بازی کردیم. در لیگ ایران همه تیم ها انگیزه زیادی دارند مقابل قهرمان ایران بازی کنند. ما ۵ روز قبل از بازی فینال آسیا با سایپا بازی کردیم اما گله ای نکردیم و الان هم گله ای نداریم. طبیعی است که بازیکنان خسته می شوند. ما در آسیا با قوی ترین حریفان بازی کردیم. قبل از الدحیل در دربی بازی کردیم و گله ای نکردیم و از کسی هم کمک نمی خواهیم اما ببینید با ما چه رفتاری می کنند. طبیعی است که در این شرایط بازیکن جدید می آوریم. ماشین سازی تیم قوی و با ثباتی است. خالقی فر را ببینید که همه توان خودش را گذاشت تا ما را ببرد. من به او بابت تلاشش تبریک می گویم نه اینکه دنبال بهانه باشم. ما از کسی کمک نمی خواهیم. به بازیکنان و هوادارانم افتخار می کنم که قهرمان هستیم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره جذب بازیکنان جدید افزود: درباره ماهینی باید بگویم که تا نوروز آماده می شود اما انصاری نه. مصدومیت سیامک و مصلح سبک است. کمال هم به خاطر محرومیت به تبریز نیامد اما ما تمرکز روی بازی های لیگ داریم. در نیم فصل آنالیز خوبی می کنیم تا بازیکنان جدید را ببینیم. بازیکنان بالای ۲۳ سال ما تکمیل است.

* در جریان رفتن گرشاسبی نیستم
وی درباره احتمال رفتن گرشاسبی از پرسپولیس هم ادامه داد: من در جریان نیستم و مربوط به قوانین دولت است. من از گرشاسبی تشکر می کنم و از هیات مدیره باشگاه ممنون هستم. ما همه با هم تلاش کردیم. نه من یا بازیکنان بلکه همه باشگاه تلاش کردیم و هواداران هم در کنار ما بودند.

* هنوز جا برای پیشرفت هست
برانکو درباره اینکه بازیکنان جدید اگر اضافه شوند پرسپولیس دچار مشکل نمی شود اظهار داشت: وقتی تغییراتی در باشگاهی درست شود و بازیکنان جوان به تیم می آیند به نوعی دچار مشکل می شویم اما بعد از ۴ سال که اینجا هستم هنوز جا برای پیشرفت دارد.

* فقط یک روز قبل از بازی تمرین را می بندیم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا به نشست خبری قبل از بازی نیامد اظهار داشت: ما با هواپیما آمدیم اما یک ساعت تاخیر داشت. به ما گفتند کنفرانس لغو شد. هر بار فرصت بوده من به کنفرانس آمدم چون احترام زیادی برای شما خبرنگاران قائل هستم. ما با شما وظیفه مشترکی داریم و باید شادی به هواداران بدهیم. ما با مسابقات و شما با تعقیب آن با هم همکار هستیم. هر چه دل تان می خواهد می توانید بپرسید. اما آیا مربیان دیگر هم این کار را می کنند؟ ما فقط تمرین روز قبل از بازی را می بندیم. نه برای اینکه چیزی پنهان شود بلکه برای داشتن آرامش است.

در این نشست خبری یکی از خبرنگاران درباره حرکت امید عالیشاه به برانکو انتقاد کرد که پندار خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس اعلام کرد به جای انتقاد کردن باید از سرمربی پرسپولیس سوال پرسیده شود. این موضوع باعث شد تا لحظاتی در کنفرانس خبری تشنج به وجود بیاید و خبرنگاران تبریزی اجازه پاسخ گویی به برانکو ندادند اما در نهایت این نشست خبری ادامه پیدا کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)