پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ جشنی نخواهیم داشت تا زمانی که رسماً قهرمان لیگ برتر شویم.

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز (شنبه) تیمش درباره بازی پرسپولیس مقابل نسف قرشی ازبکستان اظهار داشت: خوشحالم که در شروع لیگ قهرمانان قرار داریم. این افتخار بزرگی برای ماست که در لیگ قهرمانان شرکت کنیم. دوست داریم که رشته بردهای‌مان را ادامه بدهیم، اما به حریف‌مان هم احترام می‌گذاریم.

بازی اول در هر تورنمنتی خطرناک و بحرانی است
وی افزود: ما تیم برتر و گزینه برد هستیم و می‌خواهیم گزینه برد باشیم؛ آن‌هم زمانی که مقابل هواداران بازی می‌کنیم، اما اولین بازی هر تورنمنتی بازی بحرانی و خطرناکی است به ویژه وقتی گزینه برد هستید و در خانه خود بازی می‌کنید. ما یک تجربه خوب از لیگ قهرمانان پارسال داریم و فقط به برد، امتیاز و شروع خوب در لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم.

مسلمان بازی نمی‌کند چون فعلاً بازیکنان دیگر در اولویت هستند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤال خبرنگاری راجع‌به نیمکت‌نشینی محسن مسلمان در بازی‌های اخیر و شایعه کنار گذاشته شدن این بازیکن، گفت: نمی‌دانم، چه بگویم؟ امروز تمرین بودید؟ چیزی دیدید؟ چرا نمی‌پرسید چرا کمال، بشار، انصاری و یا … بازی نمی‌کنند؟ مسلمان هم فعلاً بازی نمی‌کند، چون بازیکنان دیگر را فعلاً اولویت داده‌ایم.

همیشه احتمال تغییر در ترکیب وجود دارد
برانکو در پاسخ به این سؤال که «با توجه به مصدومیت سیدجلال حسینی، آیا احتمال تغییر در ترکیب وجود دارد یا خیر؟»، تصریح کرد: این اولین تمرین‌مان برای بازی با نسف قارشی است، اما بله، همیشه احتمال تغییر در ترکیب وجود دارد.

تا زمانی که قهرمان نشویم جشنی نخواهیم داشت
وی در ادامه با سؤال خبرنگاری مواجه شد که پرسید: «با توجه به احتمال زیاد قهرمانی پرسپولیس، امکان دارد که بازی‌های باقیمانده لیگ برتر را به‌عنوان یک بازی تدارکاتی در نظر بگیرید؟»، برانکو در پاسخ به این پرسش گفت: ما اولاً بازی به بازی پیش می‌رویم. هدف پرسپولیس برد در بیشترین تعداد بازی و پیروزی است. ما هنوز قهرمان نشده‌ایم و فقط یک برتری خوبی نسبت به تیم‌های دیگر داریم. البته استحقاق این را داشتیم که از تیم دوم جدول این فاصله را بگیریم، اما هیچ جشنی نخواهیم داشت تا زمانی که رسماً قهرمان شویم.

لیست آسیایی را یک ماه پیش به باشگاه دادم
وی در پاسخ به این سؤال که آیا لیست بازیکنانی را که باید قراردادشان با باشگاه پرسپولیس تمدید شود، تحویل باشگاه پرسپولیس داده است یا نه، گفت: بله یک ماه پیش این لیست را به باشگاه داده‌ام.

فعلاً در مورد تداخل بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان سؤال نکنید!
برانکو درباره تداخلی که بین بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا در تعطیلات عید به وجود آمده است، گفت: فعلاً در این ارتباط سؤال نکنید. برنامه از قبل اعلام شده و تا آن موقع هم زمان زیادی مانده تا بخواهد تغییر کند.

احترام زیادی به برنامه تیم ملی می‌گذاریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا بازیکنان ملی‌پوش ذوب‌آهن دو هفته است اردوی تیم ملی نمی‌روند، اما پرسپولیس مجبور است ملی‌پوشان خود را برای ریکاوری در اختیار مربیان تیم ملی قرار دهد، یادآور شد: من همیشه گفته‌ام احترام زیادی به برنامه تیم ملی می‌گذاریم و دوست نداریم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا ملی‌پوشان‌مان از آمادگی کاملی که دارند، دور شوند. آنها بدون مشکل در تمرینات ریکاوری تیم ملی شرکت می‌کنند و انتظار ما این است که با این کمک‌هایی که به تیم ملی می‌شود در کنار اردوها و بازی‌های تدارکاتی که این تیم پشت سر می‌گذارد بتواند در جام جهانی نتایج خوبی کسب کند. ما از نتایج خوب تیم ملی خوشحال شده و به این تیم امیدوار هستیم.

مصدومیت سیدجلال به احتمال زیاد جدی نیست
وی درباره مصدومیت سیدجلال حسینی در تمرین امروز و اینکه نمی‌خواهد به شاگردانش تذکر دهد که در تمرینات مراقب یکدیگر باشند، تصریح کرد: مصدومیت در تمرین طبیعی است و کاری نمی‌شود کرد. مصدومیت سیدجلال به احتمال زیاد جدی نیست.

برانکو در پایان در مورد اینکه چرا توپ‌های لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات پرسپولیس دیده نمی‌شود،  گفت: نمی‌دانم دلیل این مسئله چیست. ظاهراً توپ‌ها را فرستاده‌اند اما در گمرک مانده است! قرار شده تا قبل از بازی با نسف قارشی به دست ما برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)