پرسپولیس نیوز: سرمربی پیشین پرسپولیس با درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر مذاکره در خصوص مطالباتش و کشیده نشدن پرونده شکایت به فدراسیون بین‌المللی فوتبال موافقت کرد.
پس از حضور محمدحسن انصاریفرد در پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شاهد تغییر در نگرش مسئولان این باشگاه در پرونده پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ بودیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس که همراه با دستیاران هموطن کروات خود نزدیک به یک میلیون یورو از این باشگاه طلب دارد پس از عدم توافق با ایرج عرب مدیرعامل وقت پرسپولیس اقدام به شکایت از این باشگاه در کمیته انضباطی فیفا کرد تا آنها به این پرونده ورود کنند.

انصاریفرد بلافاصله پس از انتصاب به عنوان جانشین عرب از معاونان خود خواست تا مکاتبه با برانکو را برای توافق با وی قبل از حکم کمیته انضباطی فیفا آغاز کنند.

باشگاه پرسپولیس از برانکو خواسته بود با توجه به تغییر مدیریت در باشگاه، مجددا پای میز مذاکره نشسته و به توافق لازم در این زمینه برسد.

برانکو با پیشنهاد باشگاه موافقت کرده و عنوان داشته است انصاریفرد را به عنوان یک مدیر ورزشی کاملا می شناسد و از او انتظار دارد که روی درخواست خود مبنی بر حل و فصل این مشکل مانده تا کادر فنی پیشین پرسپولیس به مطالبات خود برسد.

برانکو در پاسخ درخواست معاونان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برای مذاکره با این باشگاه هیچ پیش شرطی ندارد و حاضر است با توافق در آینده ای نزدیک، مشکلات را قبل از حضور در فیفا حل کند.

قرار است باشگاه پرسپولیس تاریخ های پیشنهادی خود را برای جلسه با وکلای برانکو اعلام کرده تا توافق لازم درباره زمان برگزاری نشست صورت گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)