پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نساجی مازندران ابراز رضایت کرد.

برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی یک – یک تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از هر چیزی مایلم به بازیکنان هر دو تیم بابت این بازی فعال تبریک بگویم. به هواداران هر دو تیم نیز تبریک می‌گویم که در چنین هوایی، زیر باران شدید آمدند و تشویق کردند. باید به بازیکنانم هم تبریک بگویم که در بازی انرژی و توان گذاشتند.

مستحق پیروزی مقابل نساجی بودیم
وی افزود: علی‌رغم برنامه‌های فشرده‌ای که داریم، چیزی که من را خوشحال می‌کند، بعد از بازی با پاختاکور خستگی و پایین آمدن انگیزه را در بازیکنانم ندیدم. ما در این بازی مستحق کسب برد بودیم و باید به بازیکنانم تبریک بگویم که تا ثانیه‌های آخر دنبال برد بودند و مهم‌تر از همه این است که فرم ما اُفت نمی‌کند. بازی به بازی و تمرین به تمرین بهتر می‌شویم. متأسفانه و به احتمال زیاد مهدی ترابی بازی روز سه‌شنبه ما را از دست می‌دهد، اما نگران نیستیم و این کار ماست.

چه کسی از برنامه فشرده بازی‌ها گلایه کرده است؟
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه از آسیب‌دیدگی بازیکنانش به دلیل فشردگی‌ها گلایه دارد در حالی که سازمان لیگ می‌خواست تاریخ بازی را تغییر بدهد، گفت: چه کسی گلایه کرده است؟ ما نگفتیم که بازیکنان ما به دلیل فشردگی مصدوم شدند، فقط گفتیم بازی‌های ما فشرده است. آیا ما باید در نوروز اینجا بازی می‌کردیم؟ چه کسی در نوروز تا به حال در لیگ بازی کرده است؟ ۱۰ فروردین بازی انجام شده است، اما در روزهای ابتدایی نوروز چه زمانی لیگ را برگزار کردند؟ آیا واقعاً انتظار داشتید ما سه روز قبل از دربی اینجا بازی کنیم؟ چرا مثلاً ۲۰ اردیبهشت ماه را برای این بازی تعیین نکردند؟

چه کسی گفته است بیرانوند محروم بوده؟
برانکو در مورد اینکه گفته شده بود علیرضا بیرانوند محروم است و چرا مقابل نساجی بازی کرد، گفت: چه کسی گفته مشکل داشت و نمی‌تواند بازی کند؟

اگر بیرانوند محروم بوده و بازی کرده، نساجی شکایت کند!
وی در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه بیرانوند به دلیل شکایت مدیربرنامه‌هایش محروم شده و نمی‌تواند بازی کند، گفت: اگر محروم بوده و بازی کرده است که ما ۳ بر صفر بازنده می‌شویم! تمام شد و رفت، نساجی شکایت کند و اگر بیرانوند محروم بوده باشد، ما ۳ بر صفر بازنده می‌شویم. (پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس نیز توضیح داد مرجع محرومیت بازیکنان کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت هستند که پس از ابلاغ فدراسیون فوتبال اعمال می‌شود و تا زمانی که حکمی به امضای ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون نرسد، هیچ محرومیتی برای بازیکنی وجود ندارد).

اگر چمن زمین دیدار امروز مصنوعی نبود، نمی‌توانستیم بازی کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی در زمین چمن مصنوعی، گفت: من تقریباً ۲۰ سال است که فوتبال ایران را دنبال می‌کنم. می‌دانم وضعیت هوا در رشت، قائمشهر و شمال کشور به چه شکل است. تنها کار درستی که می‌توان کرد، در این مناطق درست کردن زمین چمن مصنوعی است. یادم می‌آید که زمان بارندگی و در زمین‌های چمن طبیعی چه اتفاقی رخ می‌داد و کاملاً بازی فوتبال تبدیل به واترپلو می‌شد. خوب است که زمین چمن مصنوعی وجود دارد تا در زمان بارندگی هم بتوان بازی کرد. حالا بحث کیفیت زمین چمن مصنوعی بحث دیگری است، اما فکر می‌کنم شما می‌دانید اگر زمین چمن بازی امروز مصنوعی نبود، نمی‌شد فوتبال بازی کرد. امروز در زمین آب گرفتگی نبود و شرایط برای بازی خوب بود.

داور ۲ پنالتی برای ما نگرفت و بازیکن نساجی را هم اخراج نکرد
برانکو درباره قضاوت علیرضا فغانی هم گفت: نمی‌دانم چرا از داوری می‌پرسید! فکر می‌کنم جایی ندارد که من صحبتی کنم. فقط دو پنالتی برای ما نگرفتند و یک کارت قرمز هم در بازی بود. فقط یک یادآوری می‌کنم شماره ۵۰ آنها در نیمه اول با دست مانع گل شدن توپ شد که هم پنالتی بود و هم باید بازیکن آنها کارت قرمز می‌گرفت. دیگر جای حرفی نمی‌ماند.

به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از آنها راضی‌ام
وی در واکنش به این مسئله که با توجه به زمان کم تا بازی با السد چگونه تیمش را آماده خواهد کرد، خاطرنشان کرد: زمان بسیار کمی خواهیم داشت، اما امروز از بچه‌ها راضی بودم. باید وضعیت آنها را ببینم. در حالی که فقط دو روز زمان ریکاوری داشتند، به آنها افتخار می‌کنم و از وضعیت‌شان راضی‌ام.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که می‌گویند فیلمی از او در یک میهمانی منتشر شده و کمیته اخلاق وی را احضار کرده است، گفت: من نمی‌دانم شما راجع به چه مسئله‌ای صحبت می‌کنید.

برانکو در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه چرا بازی پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و آن کیفیت سابق را ندارد، گفت:‌ هنوز آمار بازی امروز را ندیدم، اما شما حتماً بازی‌های نساجی را دنبال می‌کنید و می‌بینید که دیگر تیم‌ها مقابل نساجی چطور بازی می‌کنند.

بازیکنان تیم‌های دیگر با تمام وجود مقابل ما بازی می‌کنند
وی سپس در واکنش به این مسئله که پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان هم بازی خوبی انجام نداد، اظهار داشت: بله، آنجا اصلاً شرایط بازی وجود نداشت، اما امروز ما هفت هشت موقعیت گلزنی داشتیم و به تیر زدیم. ما خیلی خوب و باکیفیت بازی می‌کنیم، اما این را می‌دانیم که همه تیم‌ها متفاوت از بازی‌های معمول خود مقابل ما بازی می‌کنند. بازیکنان تیم‌های دیگر با تمام وجود مقابل ما بازی می‌کنند. در بازی با نفت مسجدسلیمان بدون شش بازیکن تخصصی‌مان بازی کردیم و کمال را در دفاع وسط گذاشتیم. با این حال فکر می‌کنم ما هنوز در صدر جدول هستیم و به نیمه نهایی جام حذفی نیز رسیده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جو ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر و وضعیت زمین بازی گفت: به همکارتان در این خصوص گفتم و ابتدای صحبت‌هایم هم اشاره کردم که هم به هواداران نساجی و هم پرسپولیس تبریک می‌گویم. هوادارانی که از فوتبال لذت بردند، زیر این باران طاقت داشتند، تیم‌شان را تشویق کردند و دنبال برد تیم‌شان بودند. فکر می‌کنم شاهد هیچ صحنه ناجوری هم نبودیم. به‌هرحال همان‌طور که گفتم اینجا بهترین گزینه چمن مصنوعی است، چون نمی‌توان در این آب و هوا چمن طبیعی را نگه داشت. در اروپا هم این‌طور است و خیلی جاها به دلیل بارندگی نمی‌توان زمین چمن طبیعی را نگه داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)