در سالروز خروج برانکو از ایران، با کمک رضا چلنگر یک گفت و گوی تصویری با سرمربی اسبق پرسپولیس ترتیب داده شد.

رضا چلنگر با برانکو ارتباط تصویری برقرار کرد تا با سرمربی اسبق پرسپولیس در سالروز خروجش از ایران گفت و گوی کوتاهی انجام شود.

رضا چلنگر از برانکو پرسید حالا که دقیقا یک سال از روز پروازت به کرواسی گذشته، چه نگاهی به اتفاقات گذشته داری؟ برانکو جواب داد: من امروز در شبکه اجتماعی اینستاگرام در صفحه شخصی خودم یک پستی گذاشتم و از همه هواداران، مسئولان و رسانه ها تشکر کردم که چهار سال همه متحد بودیم و توانستیم در اتحاد کامل با هم نتایج خوبی را بدست بیاوریم و همگی با هم شادی کنیم. الان که با شما صحبت می کنم دقیقا در همان ورزشگاهی هستم که آخرین اردوی ما با پرسپولیس در آن برگزار شد.

چلنگر به برانکو گفت، مردم ایران به خصوص هواداران پرسپولیس تو را دوست دارند، و هر اتومبیلی که از مقابل باشگاه پرسپولیس عبور کند، آنها منتظرند خبر بیاورد یک روز تو به پرسپولیس بر می گردی. جواب برانکو به این اظهار نظر جالب بود: من افتخار می کنم به تمام نتایجی که در پرسپولیس کسب کردم این نتایج را من به تنهایی به دست نیاوردم. بازیکن ها، کادر فنی، هواداران که وحشتناک ما را تشویق می کردند، همه در این موفقیت ها سهیم بودند. من افتخار می کنم و احساس غرور می کنم که چهار سال این لحظه ها را با تمام وجود احساس کردم. فوتبال یک پدیده حرفه ای است و فقط خدا می داند که آینده می تواند ما را به کجا بکشاند. شاید یک روز من هم به ایران برگردم. ما یک مجموعه کامل بودیم که موفقیت های بزرگی به دست آوردیم. ما تمام این کارها را برای مردم یعنی هواداران انجام دادیم. این وظیفه ی فوتبال است که جوانان پر انرژی را از خیابان ها جمع کند و به محیط ورزشی بکشاند. فرقی نمی کند چه به صورت هوادار و چه به صورت فوتبالیست. آینده هم قابل پیش بینی نیست. مهم همین خاصیت فوتبال است که همه را به ورزش و تفریح سالم دعوت می کند تا شادی های بیشتری آفریده شود. شاید ما در آینده باز هم با هم شادی آفریدیم.

چلنگر به شوخی از برانکو پرسید پس تغییر چهره ای که در قرنطینه داده بودی، چه شد؟ برانکو جواب داد: الان دیگر قرنطینه در کرواسی تمام شده و روند عادی سازی شرایط شروع شده است. آن قیافه و ریش برای قرنطینه بود و حالا دوباره اصلاح کردم. در آن زمان می خواستم با آن حرکت نمادین با تمام دنیا همراهی و با کسانی که در کرونا آسیب دیدند همدردی کنم اما حالا که شرایط به مرور عادی می شود، من هم به شرایط عادی خودم بر می گردم.

چلنگر از برانکو پرسید آیا دلش برای ایران تنگ نشده است؟ و برانکو پاسخ داد: معلوم است دلم برای ایران تنگ شده، آرزویم این است که یک بار دیگر به ایران بیایم. من چهار سال خاطره انگیز با هواداران پرسپولیس در ایران داشتم و هیچ وقت این خاطره ها را فراموش نخواهم کرد.

از چلنگر خواستیم به برانکو بگوید حالا که او سرمربی تیم ملی عمان شده، ما هم تیم دوم مان عمان است. برانکو لبخندی زد و گفت: خیلی متاسفم که کرونا اجازه نداد بازی دوستانه تیم های ملی ایران و عمان که قرار بود همین خرداد ماه در تهران برگزار شود، در تقویم فیفا بماند. اگر این بازی برگزار می شد، به ایران می آمدم و دوباره دیدار ها تازه می شد. کرونا مقصر است. کرونا نگذاشت ما دوباره کنار هم باشیم اما امیدوارم تک تک شهروندان ایرانی و عمانی و مردم کرواسی و مردم سراسر جهان در سلامتی کامل باشند. امیدوارم مردم ایران از خودشان مراقبت کنند. سلامتی مردم برای حیات هر کشوری مهم است. به خاطر خودتان و کشورتان از سلامتی خود مراقبت کنید. البته مراقب اطرافیان خود هم باشید.

درخواست آخرمان یک پیام فارسی از برانکو بود. چلنگر از او خواست حالا که نتوانسته به ایران بیاید، به زبان فارسی به مردم ایران پیام بدهد. برانکو هم به فارسی جواب داد: دوستتان دارم. دوستتان دارم. خیلی خیلی دوستتان دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)