پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد سنگربان کروات این تیم در دیدارهای گذشته ابراز رضایت کرد و گفت که او در دو فصل اخیر از بهترین‌های سرخپوشان بوده است.

پرسپولیس تنها تیم شش امتیاز حال حاضر لیگ است و با نمایش خوبی که در بازی روز گذشته (جمعه) مقابل فولاد ارائه کرد، باز هم نشان داد که بهترین تیم فعلی لیگ برتر است. این در حالی است که استقلال رقیب سنتی این تیم طی دو هفته سپری شده از مسابقات لیگ چهار امتیاز با سرخپوشان فاصله دارد. در مورد شرایط پرسپولیس و آینده این تیم و مسائل مختلف گفت‌وگویی با برانکو ایوانکوویچ انجام شده که مشروح آن در زیر می‌آید:

به شما تبریک می‌گوییم به خاطر بازی خوبی که مقابل فولاد انجام دادید. نشان دادید همچنان آماده‌ترین و بهترین تیم ایران هستید.
بله، ما نه تنها دیروز بلکه در فصول گذشته هم بهترین تیم ایران بودیم و این فصل هم برای قهرمانی رقبایی چون استقلال، سپاهان و حتی پیکان را در کنار خود می‌بینیم. ما خیلی خوشحالیم که این فصل را هم مقتدر و با دو برد شروع کردیم و باید تلاش کنیم این روند ادامه پیدا کند.

اتفاق بد بازی روز گذشته پرسپولیس – فولاد مصدومیت دوباره کمال کامیابی‌نیا بود، فکر نمی‌کنید با شرایطی که این بازیکن داشته و دارد نمی‌تواند بازیکن مؤثری برای تیم شما در فصل جاری باشد؟
بابت مصدومیت کمال خیلی ناراحتیم و منتظریم تا ببینیم نتایج آزمایش او چه چیزی را نشان می‌دهد. کمال بازیکن بسیار مهمی برای پرسپولیس است و امیدواریم مصدومیتش جدی نباشد. تأکید می‌کنم مصدومیت کمال می‌تواند یک مشکل بزرگ برای پرسپولیس باشد.

شاید اتفاق خوب بازی روز گذشته بازگشت منشا به روز‌های اوج بود، آیا او از این پس بازیکن ثابت پرسپولیس خواهد بود یا اینکه مجدداً به نیمکت برمی‌گردد؟
البته که از منشا انتظار داریم به روز‌های اوجش برگردد. او مهاجم تیم ماست و به مانند علی علیپور و دیگر نفرات‌مان در خطوط حمله و هافبک از او انتظار گلزنی داریم. منشا می‌تواند یکی از بهترین گلزنان پرسپولیس و همچنین لیگ برتر باشد.

رادوشویچ در دو بازی اخیر پرسپولیس یکی از بهترین‌‌ها بوده است. آیا قرار است او را در بازی آینده نیمکت‌نشین کنید؟
خیر. رادو نه تنها در دو بازی گذشته، بلکه در دو سال اخیر همواره از بهترین‌های تیم ما بوده است و به خاطر کیفیت بالایش او را به خدمت گرفتیم. برای پرسپولیس لازم است که دو دروازه‌بان عالی داشته باشد، اما در مورد اینکه در دیدار آینده بیرانوند بازی می‌کند یا رادو در طول هفته تصمیم خواهیم گرفت.

شاید انتظار می‌رفت سروش رفیعی در بازی روز گذشته عملکرد بهتری داشته باشد، آیا او آماده نیست یا اینکه هافبک‌های پرسپولیس به این بازیکن اجازه خودنمایی ندادند؟
طبیعی است که سروش در بازی با ما از آمادگی لازم به دور باشد و دلیل آن هم دورری سه ماهه او از تمرینات است. قطعاً شرایط سروش در ماه آینده بهتر خواهد شد و تبدیل به بازیکنی عالی برای فولاد می‌شود.

تسنیم: در دو هفته سپری شده از لیگ چه تیم‌هایی نشان دادند که می‌توانند مدعی جدی برای قهرمانی باشند؟
تیم‌هایی چون استقلال، سپاهان، پیکان و حتی سایپا که این هفته باخت، تیم‌های خوبی هستند. همچنین پدیده که بازی اول را به ما باخت، اما عملکرد خوبی داشت و این هفته در اهواز یک برد شیرین کسب کرد. تراکتورسازی نیز با جذب مسعود شجاعی و اشکان دژاگه می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

فاصله زیادی تا بازی با الدحیل مانده است. آیا قصد ندارید برای شناخت هر چه بهتر از این تیم یکی از دستیاران‌تان را به قطر بفرستید؟
ما بازی‌های اخیر الدحیل را زیر نظر داریم و تا قبل از مصاف با آنها همچنان ارزیابی‌شان خواهیم کرد. اگر شرایط فراهم باشد حتماً یکی از اعضای کادر فنی راهی قطر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)