پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکل خاصی در تمرین پرسپولیس وجود نداشت.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حواشی روز گذشته تمرین و درگیری هواداران گفت: ما برنامه‌ای که در تمرین داشتیم را انجام دادیم و مشکل خاصی در تمرین نداشتیم. این مشکلات هم آنقدر سخت نبود که قابل حل نباشد. همه‌ ما عضوی از خانواده پرسپولیس هستیم و هم ما و هم بازیکنان تمام تلاش‌مان این است که هواداران را هرچه بیشتر شاد نگه داریم و همینطور هواداران از ما هم حمایت کنند و در کنار هم خوش باشیم.

وی درباره  حواشی که در هفته گذشته در ورزشگاه‌های غدیر و آزادی اتفاق افتاده و  این مسئله که فوتبال بیشتر از اینکه باعث هیجان و نشاط شود به سمت جنگ و تسویه حساب شخصی رفته است، عنوان کرد: من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است، ما به عنوان مجموعه پرسپولیس کاملا ورزشی رفتار می‌کنیم و هیچ کسی را تحریک نمی‌کنیم و طبیعی است که دوست داریم همه ‌بازی‌هایمان را ببریم. در بازی مقابل استقلال خوزستان اتفاقاتی در آن سمت زمین افتاد. هواداران خوزستانی بازیکنان ما را با سنگ و بطری می‌زدند و شرایط طوری رقم خورده بود که بازیکنان  ما که در آن سمت بازی می‌کردند مدام مجبور بودند به وسط زمین بیایند. فوتبال موضوعی است که می‌خواهد مردم را به هم نزدیک و شادی و نشاط را به جامعه اضافه و وحدت ایجاد کند. همیشه برد و باخت هست، اما ما اینجا هستیم که به هواداران فوتبال شادی اهدا کنیم و همه با هم شاد باشیم همانطور که در جام جهانی شادی کردیم.

برانکو در مورد این موضوع که  فضای مجازی چقدر در اینگونه حوادث تاثیرگذار است، تصریح کرد: من اینجا وظیفه ندارم که مقصر را تعیین کنم. شما خبرنگار هستید و این مسائل را دنبال می‌کنید. من کارم فوتبال است.

سرمربی پرسپولیس در مورد صحبت‌های مسئولان استقلال خوزستان که پرسپولیس را مقصر می‌دانستند و مدعی بودند که در تهران هم مشکلاتی در بازی با فولاد پیش آمده بود، گفت: مگر با فولاد خوزستان در تهران چه کار کردند؟ بحث بین هواداران همه جای دنیا اتفاق می‌افتد و من نمی‌دانم چه کسی اول شروع کرده و چرا شروع شده است.

وی درباره آلودگی هوایی که در فضای تمرین بازیکنان پرسپولیس به وجود آمده است، گفت: این موضوع برای بازیکنان خیلی مضر است و دیروز هم باشگاه به این مسئله واکنش نشان داد و با افراد مسئول  تماس گرفت تا دیگر این مسائل تکرار نشود و زباله‌‌ای را در نزدیکی محل تمرین ما نسوزانند.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا قصد ندارید محل تمرین را تغییر دهید، گفت: چطور این‌کار را انجام دهیم؟ این طور نیست که فکر کنید می‌خواهیم قهوه بخوریم و به راحتی جای رستوران‌مان را عوض کنیم. امسال هم برای اینکه زمین تمرین‌مان را حفظ کنیم همین کار را خواهیم کرد و به موقع محل تمرین‌مان را تغییر خواهیم داد.

سرمربی پرسپولیس درباره میزان رضایتش از بازیکنان تیمش و بازی هفته آینده آنها مقابل مسجدسلیمان اظهار داشت: از بازی‌های تیم در شروع لیگ راضی هستیم. ما  از ۳ بازی ۷ امتیاز داریم و با این تفاوت که ۲ بازی بیرون از خانه بودیم. تازه اول لیگ است و ضمن اینکه ما نتوانستیم از بازیکن جدیدی استفاده کنیم. همه بازی‌هایمان را در سطح مطلوبی برگزار کردیم. می‌دانیم چه حریف باانگیزه‌‌ای در انتظارمان است، حریفی که توانایی‌اش بیشتر از آن است که امتیاز کسب کرده است. مربی باتجربه‌ای مثل ویسی در اختیار دارند و ما خودمان را برای این دیدار آماده می‌کنیم. انتظارمان این است که این بازی را ببریم مثل همه بازی‌هایمان. به همه حریفان‌مان احترام می‌گذاریم مثل همین تیم شهاب که امروز مقابل‌‌شان بازی می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)