پرسپولیس نیوز: مربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به مشکلات موجود با این باشگاه واکنش نشان داد و عنوان کرد : همه چیز در دستان مسوولان پرسپولیس است.

پس از پایان فصل فوتبالی ایران، برانکو ایوانکوویچ به همراه دستیارانش در حالی که مطالبات زیادی از باشگاه پرسپولیس داشتند ایران را ترک کردند و با وجود صحبت‌های فراوان هنوز هیچ کسی نمی‌داند کادر فنی کروات پرسپولیس آیا هم‌چنان به کارشان در این باشگاه ادامه خواهند داد یا خیر.

مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گویند که حدود یک میلیون دلار به برانکو دستیارانش بدهکار هستند و اگر این پول پرداخت شود مشکلی وجود نخواهد داشت.

در این رابطه ایگو پانادیچ، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس درباره مشکلات کادر فنی پرسپولیس و باشگاه، اظهار کرد: فکر می‌کنم شما همه چیز را می‌دانید. ما در حال حاضر منتظر اقدام باشگاه هستیم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: من در کرواسی هستم. کادر فنی هم فعلاً منتظر اقدام باشگاه است. بنابراین در انتظار واکنش باشگاه پرسپولیس خواهیم بود چرا که همه چیز در دستان مسوولان باشگاه پرسپولیس است.

پانادیچ در پاسخ به این سوال که آیا ضرب الاجلی برای تسویه مطالبات خود تعیین کرده‌اید یا خیر، با شوخی، گفت‌: هر روز ضرب الاجل است.

وی هم‌چنین درباره اینکه آیا وکیل برانکو برانکوویچ در نامه خود روز دوشنبه هفته آینده ۲۷ خرداد ماه را به عنوان مهلت نهایی تعیین کرده است یا خیر؟ توضیح داد: اگر باشگاه تصمیم داشته باشد مشکلات را حل کند، می‌تواند این کار را انجام دهد و من هم باز این را می گویم که همه چیز بستگی به مسوولان باشگاه دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)