پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: به بازیکنانمان خیلی افتخار می‌کنم چون آنها قلب‌شان را در زمین گذاشتند.

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: به بازیکنانمان خیلی افتخار می‌کنم. آنها قلبشان را در زمین گذاشتند. حداکثر تمرکز را گذاشتند.

* مهم این بود که نشان دادیم السد تیم بهتری نسبت به ما نیست

وی افزود:برد مقابل هر تیمی زیبا است. نشان دادیم مقابل هر تیمی می‌توانیم بازی کنیم اما شانس برای هر دو طرف ۵۰-۵۰ است. قبل از بازی با الدحیل گفتم فرقی نمی‌کند که نتیجه چه شود فقط باید برنده شویم. آنها هم برای برد می‌آیند. دیدید السد مقابل استقلال چطور بازی کرد. استقلال هم تا نتیجه ۳ بر یک خوب کار کرد. قطعا بازی سختی در انتظارمان است. به جرات می‌گویم یک قدم کوچک برداشتیم و یک بازی برگشت سخت در انتظارمان است. مهم این است که نشان دادیم آنها تیم بهتری از ما نیستند.

* فعلا روی بازی با السد تمرکز کردم

وی در مورد اینکه ۵ ماه است حقوق دریافت نکرده است و گرشاسبی اعلام کرده برانکو لطف کرده که نرفته و این لطف چقدر ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد:‌ بله درست است مربیان و بازیکنان خارجی مدت زیادی است پول نگرفتیم. گرشاسبی در این مورد توضیح داده است. مهمترین مسئله ثبات مالی باشگاه است، نه اینکه ما فقط پول بگیریم بلکه بازیکنان و کارمندان هم حقوق بگیرند. نیاز به توضیح من در این مورد نیست و این یک مسئله است که مدیرعامل هم به آن اذعان کرده است.

برانکو در مورد اینکه چقدر برای این مسئله صبر می‌کند، گفت: فقط روی بازی نیمه‌نهایی تمرکز کردم و به مسئله‌ دیگری فکر نمی‌کنم.

* احتمالا عالیشاه آماده بازی بعدی نخواهد بود

برانکو در مورد دیدارهای فشرده پرسپولیس، تصریح کرد: بله دوره بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. به همین خاطر خیلی به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم که این مقطع پر فشار را عالی پشت سر گذاشتند. مقابل نساجی و السد و سپیدرود به پیروزی رسیدند. مقابل استقلال هم در شرایطی که برتر بودیم به تساوی رسیدیم. بازیکنان تیم همه جوره لیاقت تبریک را دارند. در این تعطیلات تیم را به شرایط خوب باز می‌گردانیم و آماده بازی با السد می‌شویم. چند بازیکن ما سرما خوردند. احتمالا امید عالیشاه برای آن بازی که پیش رو است آماده نخواهد بود. مشکل هست ولی نشان دادیم در سخت‌ترین شرایط آماده هستیم.

* در خواست کردیم جای پیکان بازی جام حذفی را انجام دهیم

سرمربی پرسپولیس در مورد درخواست برای تغییر زمان بازی با پیکان، گفت: درخواست ما این بود که بازی جام حذفی مقابل نود ارومیه را ابتدا انجام دهیم و به عنوان یک بازی تدارکاتی آماده دیدار با السد شویم. همچنین بازی با پیکان به تعویق بیفتد و بعد از بازی با السد با آنها بازی کنیم.

* انتظارم این است که ورزشگاه مقابل السد پر شود

برانکو در مورد محرومیت گلر دوم السد و اینکه احتمالا آن دروزاه‌بان پر اشتباه این تیم به میدان برود و اینکه با توجه به دیدار استقلال و السد بازیکنان این تیم با جو ورزشگاه آزادی آشنا هستند، خاطرنشان کرد:‌ در مورد دروازه‌بان السد باید بگویم این مسئله مهم نیست. مهم بازیکنان من هستند. اگر بازیکنان ما حمله کنند و برای ضربه آخر پیش بروند و خطرناک باشند فرقی نمی‌کند چه کسی گلر حریف است در اینصورت ما برنده هستیم، اما اگر فعال و هجومی نباشیم شاید حریف نیازی به گلر هم نداشته باشد. در مورد هواداران هم انتظار دارم ورزشگاه پر شود. اهمیت هواداران برای حمایت از ما است و آنها ما را برای پیروزی هدایت می‌کنند. ژاوی و گابی بیش از ۱۰۰۰ بازی دارند تجربه زیادی برای بازی در این جو دارند. من نمی‌دانم چند مسابقه را در این جو پشت سر گذاشتند. این مسئله آنها را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد اما حضور هوادارن برای ما به عنوان یار دوازدهم اهمیت دارد.

*جادوی من تمرین و کار کردن است

برانکو در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به شرایط سخت پرسپولیس توانستید موفق شوید جادوی شما در پرسپولیس چه بوده است، گفت: جادوی من تمرین و کار کردن است. بازیکنان باید سخت کار کنند، تلاش کنند، احترام به بازی و باشگاه بگذارند تا موفق شوند. شما خودتان در جریان هستید دیروز تمرین کردیم، امروز تمرین کردیم و فردا هم دو جلسه تمرین می‌کنیم. باید با کار و تلاش موفق شویم.

* احساس می‌کنم باید بعضی‌ها مادام‌العمر محروم شوند

سرمربی پرسپولیس در ادامه درمورد جریمه شدن از سوی کمیته انضباطی  و بازی با نساجی مازندران اظهار داشت: شاید نباید نساجی را می‌بردیم که جریمه نمی‌شدیم. نمی‌دانم برای چه جریمه شدم. اگر من را جریمه کردند احساس می‌کنم باید بعضی‌ها مادام‌العمر محروم شوند.

*رونالدو از رئال جدا شد

وی در پایان درمورد اینکه بعضی از بازیکنان پیشنهادهایی از تیم‌هایی داشتند و جدا شدند آیا به شما پیشنهاد خوبی به شما داده شود از پرسپولیس جدا می‌شوید یا خیر، طبیعی است ممکن است پیشنهادهایی داده شود ما در یکسال اخیر ۵ ملی‌پوش پرسپولیس را از دست دادیم به خاطر اینکه پیشنهادهای خوبی به آنها داده شد و این اتفاق در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد. در فوتبال دنیا رونالدو از رئال جدا شد و به یونتوس رفت همینطور نیمار از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن  رفت پس فوتبال حرفه‌ای پیشنهادهایی هم دارد. فعلا به این حواشی کار ندارم و به بازی السد فکر می‌کنم تمام تمرکزم روی این بازی است تا موفق شویم.

همچنین برانکو در پایان به خبرنگاری که از شفر سوالی مبنی بر اینکه آلزایمر دارد یا خیر را پرسیده بود،برانکو به او گفت: اصلا سوال خوبی نپرسیدی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)